Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 augustus 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Okay, er is hier even paniek, mss komt het door de koorts dat alles erger lijkt, ik weet het niet.

Ik las op internet en in een artikel in de Mijn Geheim dat afkick van benzo's maanden tot jaren kan duren.

Ik ben gelijk naar mijn contact gestapt en heb pillen gehaald van mijn laatste geld. Als een stom impuls. Echt verslavingsgedrag, zie het als het impulsief halen van alco, korte termijn denken.

Bij verslavingszorg behandelen ze me als een klein kind als ik daar zwaar psychotisch heen bel, dat ik maar moet wachten tot maandag tot er weer een arts aanwezig was. Ik smeekte om iemand om mee te praten, maar er was niemand :huh: beschikbaar, huh?

HELP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel kanjers!

Ja, de misselijkheid en het overgeven is niet te stoppen, daarnaast de hoofdpijn, duizelingen, psychoses en angstaanvallen. Bovendien praat ik heel hard, bijna schreeuwend.

Ik voel me hartstikke schuldig, maar ik 2 tabletten genomen. Slap excuus, maar ik kon niet meer en na drie keer de Brijder bellen en smeken om een opname, "moest ik maar wachten tot maandag" "even volhouden, dag, klik, tuuttuuttuut". Ja, dan gaat een doorgewinterde verslaafde overstag. Dat het niet wijs is, weet ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Aggie, wat een herkenbaar verhaal... Ja, als het in huis is moet het op, of het nou drank of pillen zijn. Ik ben dan al veel te ver gegaan, stom, natuurlijk. En van op internet kijken word je ook niet bepaald rustiger idd. :P

Maar na met mijn schoonzusje te hebben gesproken (apothekersassistente) blijkt wel dat ze me veel te snel hebben laten afbouwen bij Brijder. Daar horen weken (intern) overheen te gaan. Ik hou niet van opnames, zeker niet nu mijn sportcariërre zo goed gaat, maar first things first!

En nee lieverd, jij staat over 20 jaar hartstikke vast op je benen, daar ben ik van overtuigd! Je gaat goed lieve zieke! Hoe voel je je nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hots je hebt gelijk, ik ben echt de impulsieve verslaafde nu.

Maar de psychose jaagt me angst aan, ik ben mezelf niet meer.

Ik kan hier niet alleen doorheen, ik heb er hulp bij nodig en kan dat niet alleen met man en sponsor doen

Opname is een must nu, je zou me moeten zien nu, blauw hoofd van de bulten van het tegen de muur rammen, bloed kotsend op de wc... De HA ook al gebeld, die gaat ook nog even achter Brijder aan.

Een slaapje is geen gek idee!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel!

NIWI :heart:

Ik heb heel veel aan jullie adviezen. Heb al met de HA gebeld, moet aan het eind van de middag weer bellen.

Mijn hart bonkt zo... ik krijg geen lucht, loop te hijgen als een paard. Die tabletten hebben wel wat geholpen maar moeten nog echt gaan werken. Maar je weet natuurlijk nooit wat voor troep het is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Terug van wandelen en bijgelezen. Wat een heftig verhaal!

@ RL: is je man thuis op het ogenblik? Wat zal je je alleen en ongelukkig voelen in je psychose. Ik heb met het afkicken van benzo's geen enkele ervaring, dus ik kan alleen maar met je meeleven.

Wat Aggie schreef klonk me heel logisch in mijn oren: je leest wat je wilt lezen en vooral het negatieve blijft nu hangen. Tja, dan is er maar één oplossing, die geen oplossing is.

Ik hoop dat de HA iets weet of heeft om je een beetje te ondersteunen in dit proces.

Ik moet nu aan de slag, want vanmiddag ga ik oppassen bij de kleinkinderen.

Aggie en RL beterschap, in alle opzichten. Zo gauw ik weer thuis ben kom ik hier vragen hoe het is.

@ Marjo: waarom was je dom?

Ook denk ik aan Wijfie en haar man. Iedereen die het moeilijk heeft: ook deze dag gaat voorbij!

Ik zie nu pas dat Madeleine vandaag jarig is. Ze heeft een paar dagen geleden gezegd dat ze een tijdje niet meer op het forum komt, maar misschien spiekt ze hier vandaag nog even.

Alle goeds Madeleine en vier lekker feest bij je vader.

:heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present:

Nu echt weg!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lies,

ik heb zelf een hekel aan opnames.

Gisteren schreef ik je dat een vriend van mij uiteindelijk via opname van zijn benzoverslaving afkwam.

Hij probeerde eerst cold turkey; hij werd ineengedoken op de grond, kermend van de pijn en totaal van de wereld aangetroffen door zijn ouders.

Denk niet dat je flauw bent als dit je op je eentje niet lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse, je bent een schat! En jullie hebben gelijk, ik pik in mijn wanhoop alleen de negatieve dingen eruit. Dat komt nu binnen. Die zomergriep helpt niet. Manlief is aan het werk. Ben alleen. Lig lekker in bed tekenfilms te kijken en te laptoppen. Morgen zouden we een dagje met mijn broer, mijn ouders en mijn nichtje van 6 naar de efteling gaan. Straks krijg ik een aanval waar zij bij is. Zou ik wel gaan, heb het haar beloofd, ik ben haar suikertante! Maja, ben ook ziek natuurlijk. Moeilijk.

Idd, stapje voor stapje, met af en toe de nodige missers.

Maar een extra voordeel, vandaag neem ik de eerste (drank) dus écht niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R.L. ik denk dat je dat beter morgen kan bekijken of je gaat. Maar als je inderdaad gaat, en je kan heel rustig blijven zou ik het doen, het is een hele goeie afleiding. Weet je familie van jouw angsten af? En kan je misschien een zakje meenemen als je zo'n aanval krijgt? Meestal als je in dat zakje blaast kalmeer je weer.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...