Lytse Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 @ Lenie: gelukkig dat nr. twee bij je blijft. Dat wordt dan de stabiele factor! Als hij/zij goed opgevoed is zal dat ook helpen bij de nieuweling. Allicht dat ie probeert te doen zoals die ander. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 hij word steeds stabieler...het gaat langzaam. hij heeft nog al wat mee gemaakt..maar het gaat. zo en nu de keuken in...fijne avond verders!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Tja Aggie. Ik weet dat je het niet tegen mij hebt, en ik denk dat we het ons allemaal maar weer eens goed bewust moeten zijn wat een geweldige stap het is voor nieuwelingen om zich hier aan te melden. Dat gold voor mij ook. Het eerste forum in mijn leven en dan over zo'n heikel onderwerp! Ik was ook heel blij met de positieve reacties, vandaar dat ik nog steeds probeer om nieuwelingen te begroeten bij "wie is wie". Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik verdwijn ook maar eens naar de keuken. Vandaag heb ik een paar dingen van mijn lijstje af kunnen werken, omdat ik een betere dag heb gelukkig. Nu is de koek op, dus even rustig aan. Maar gegeten moet er worden! Dat wordt dus iets gemakkelijks. Morgen weer de kilokiller. Oeps! Eet smakelijk en tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Goeie avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Marika heb je een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Hoi mensen, Even weggeweest. Computer was nu helemaal kapot. Heb nu een nieuwe Bah, wennen, houdt niet van nieuwe dingen. Ander scherm, andere lettergrootte. Tjonge, wat een luxe-probleem he. En veel trek. Gisteren al, en vandaag weer. Waarschijnlijk, door de stress, om de nieuwe computer goed te instaleren, wat latex nota-bene voor me gedaan heeft, en omdat ik morgenavond weer mag werken, met die "gezellige"collega. Enfin, ook dit alles zullen we wel weer overleven. (Wat een gezeur he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ja, een zeurende trek dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ja Akie, Top he, zo'n nieuwe computer. Heb hem van latex gehad. Totaal onverwachts. Zelden,zon'n mooi kado gehad Maar die andere was pas 4 jaar oud, en altijd zuinig mee geweest. Vindt, dat tie dan wel snel overleden is hoor. Ja, Rotspul, is het Ag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Rap, morgen een maand hé? Goed gedaan jochie. We gaan voor maand 2 hé? En dat gaan we op onze sloffen halen. Precies Jopske, vet hebben we nodig. Ik vind het niet lekker zeker geen mayo of een dikke rand om het rudvlees, of een ribkotelet met een randje, of roomijs, of heu????? Nou ja ik vind het helemaal niet lekker, maar ik het gewoon heel veel vet nodig. Zeker nu de koude dagen weer komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Lekker Jopie, Hier, pompoen,tomaat aardappel,prei en groentenburger klein gesneden en gewokt. Beetje geitenkaas erover. ook lekker, en in het kader, van gezond eten maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ja joh Akkie ik vind het ook heerlijk hoor, of een pannetje soep maken met twee joekels van merpijpen, en die daarna uitscheppen en dan een paar druppeltjes maggi erop en dan weg lepelen. Gulp gulp. poeh hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Bol, 3 aug. ben ik gestopt. Dus dan is het volgens mij, dinsdag precies weer een maand. En ja, volgens mij houdt jij wel van een lekkere Hollandse pot he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Een dief zijn tas afgepakt Jopie??!! Dat is zeker stoer Kijk maar uit hoor, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Hoe reageerde de passagiers in de bus dan? Schrokken ze niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Dag Agnieta, Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Bollie: :Disgust; Ik krijg al rillingen alleen bij de gedachte! Als ik soep maak dan laat ik het afkoelen en schep het vet eraf! Ik krijg al genoeg vet binnen m.i., volvette (Franse) kaas, rundvlees, noten, eieren en noem maar op. Af en toe een ijsje, niet te vergeten! Ik heb een rest pizza gegeten met sla. Was nog een restant van de min-dag van gisteren. @ Jopie: stoer mens! @ Aggie: je bent duidelijk de moeite waard, ook voor je man! Straks naar de laatste aflevering van Zomergasten kijken. Ik ben benieuwd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Hoi allemaal, Ik vind het koud heb champignonsoep gegeten uit een pakje, nou ik bedoel niet dat ik uit het pakje heb gegeten maar eerst water in een pan soep er bij en verwarmen,ik had nog champignons in een blikje die heb ik er ook nog bij gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 TOP JOP! Mooi Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 truste Jopie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Truste Jopie, Dappere Dodo:D, Ik ga ook afsluiten. Even Obese kijken, en maar nestelen daarna, Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 truste Rapilos:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 mooie overpeinzing Marika:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik herken er wel wat in Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 truste Jopie again:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Marika ik ben ook een kat uit de boom kijker, maar als ik gedronken heb ga ik nergens meer naar toe. Dus praat ik dan ook niet ineens vlotter met mensen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden