Spring naar bijdragen

zondag 1 september 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja Aggie. Ik weet dat je het niet tegen mij hebt, en ik denk dat we het ons allemaal maar weer eens goed bewust moeten zijn wat een geweldige stap het is voor nieuwelingen om zich hier aan te melden. Dat gold voor mij ook. Het eerste forum in mijn leven en dan over zo'n heikel onderwerp!

Ik was ook heel blij met de positieve reacties, vandaar dat ik nog steeds probeer om nieuwelingen te begroeten bij "wie is wie".

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verdwijn ook maar eens naar de keuken. Vandaag heb ik een paar dingen van mijn lijstje af kunnen werken, omdat ik een betere dag heb gelukkig. Nu is de koek op, dus even rustig aan. Maar gegeten moet er worden! Dat wordt dus iets gemakkelijks. Morgen weer de kilokiller. Oeps!:o

Eet smakelijk en tot vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Even weggeweest.

Computer was nu helemaal kapot.

Heb nu een nieuwe

Bah, wennen, houdt niet van nieuwe dingen.

Ander scherm, andere lettergrootte.

Tjonge, wat een luxe-probleem he.

En veel trek.

Gisteren al, en vandaag weer.

Waarschijnlijk, door de stress, om de nieuwe computer goed te instaleren,

wat latex nota-bene voor me gedaan heeft, en omdat ik morgenavond weer mag werken, met die "gezellige"collega.

Enfin, ook dit alles zullen we wel weer overleven.

(Wat een gezeur he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rap, morgen een maand hé? Goed gedaan jochie.;) We gaan voor maand 2 hé? En dat gaan we op onze sloffen halen.:present:

Precies Jopske, vet hebben we nodig. Ik vind het niet lekker zeker geen mayo of een dikke rand om het rudvlees, of een ribkotelet met een randje, of roomijs, of heu????? Nou ja ik vind het helemaal niet lekker, maar ik het gewoon heel veel vet nodig. Zeker nu de koude dagen weer komen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie: :Disgust; Ik krijg al rillingen alleen bij de gedachte!

Als ik soep maak dan laat ik het afkoelen en schep het vet eraf! Ik krijg al genoeg vet binnen m.i., volvette (Franse) kaas, rundvlees, noten, eieren en noem maar op.

Af en toe een ijsje, niet te vergeten!

Ik heb een rest pizza gegeten met sla. Was nog een restant van de min-dag van gisteren.

@ Jopie: stoer mens!

@ Aggie: je bent duidelijk de moeite waard, ook voor je man!

Straks naar de laatste aflevering van Zomergasten kijken. Ik ben benieuwd.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...