An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Soothe, dank voor je welkom. Alles goed met je en nog steeds droog? Toch nog veel bekende hier. Warm hier zeg, pfff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hoi An, Leuk je hier weer eens te zien Jij behoort tot de eerste herinneringen, toen ik pas op het forum was. Alles goed?, (Hier trouwens ook bloedheet} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ja, langzaam ga ik de goede kant op, mag ff duren :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ach ja An, Nooit stoppen met stoppen he:), Had zelf 4 jaar niets gedronken, toen weer een jaar een beetje, soms een beetje veel, soms weer veel te veel. Nu weer een maand droog. Valt niet altijd mee, maar we gaan er maar weer voor (Zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Wijfie, Onder de rubriek; Tips en adviezen, onder het draadje; Budgetkoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goedemiddag, Weer terug van vakantie, gewoon in ons eigen mooie land. Het oostelijke deel waar nog echt boeren wonen, die niet te verstaan zijn. Ja, de zomer van 2013 gaat de boeken in als een heerlijk lange hete zomer. Jen gefeliciteerd, eindelijk 40. Welkom bij de club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Maar proberen te genieten dan morgen he, Lijkt me erg lekker die eiersalade. Maar een hele tube mayonaise!! Phoe, dan zit er gelijk een kilo bij denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jaap, Ben een beetje jaloers op je. Zit in de drukke randstad hier. Gelukkig, nog wel wat natuurgebiedjes er omheen. Maar..de boeren zijn hier helaas zo goed als uitgestorven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jij bent toch ook niet te verstaan Jaap. Van horen zeggen hoor. Leuk geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ik zit nu ook weer veilig de randstad hoor. Dat achterland gebruik ik slechts voor vakanties, en soms droom ik om daar oud te gaan worden, zonder dat iets moet. Maar dat is nog ver weg. Ik hoorde trouwens een radiospotje dat er verpleegsters en artsen gezocht worden die in Drenthe aan de slag willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Klopt Soothe, en dat dat nuchter worden heeft daar weinig aan geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Rapilos, zo toch 4 jaar droog gestaan, netjes. Moedig om het weer op te pakken. Ik heb nu refusal. Nieuw en onbekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ha, die An, ook weer van de partij. Het is nooit te laat problemen aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 An, gaat het verder een beetje fysiek gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Dag allemaal, Hier ook warm, maar prima voor het rijpen van de druiven. @ Jen, jonge blom: van harte gefeliciteerd. Slingers heb je al genoeg, dus een grote bos bloemen van mij. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: @ Akie: net als bij ons: het is in ieder geval achter de rug! Verder met het heden en de toekomst! @ Wijfie: goede instelling zo. Nu vasthouden t/m zaterdag. Alvast sterkte voor morgen. Ik ga ook een koude salade maken. @ Marika: leuk, zwemmen met je hondje. @ Jopie: heerlijk, zo buiten in het gras slapen! Wel in de schaduw, mag ik hopen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: JaapIk hoorde trouwens een radiospotje dat er verpleegsters en artsen gezochtworden die in Drenthe aan de slag willen.quote> Ha,ha Jaap, spreek je mij nu aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Nu maar salade maken. Geniet van de mooie dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Gaat dat goed Ann, met Refusal nu? Voor jou misschien onbekend, maar weet, dat velen dat hier ook slikken als stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Akelei, ik ben blij voor je dat het er op zit. Een juridische zaak is enkel leuk voor juristen, die hebben geen belang. Maar toch denk ik dat het goed is dat je die actie ondernomen hebt. Al is maar om te voorkomen dat je achteraf het gevoel hebt dat je over je heen hebt laten lopen. Wat een naar gevoel is. Zo kijk ik tegen een zaak aan die ik een aantal jaren geleden had. Die zaak en ook dat we gelijk kregen was helemaal niet bevredigend. We hadden een aannemer toestemming gegeven om gebruik te maken van onze tuin. Vervolgens ging ie er met bulldozers doorheen en kapte alle bomen. Dat vond ik wel een wat ruime interpretatie van gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Een koude salade las ik. Dat is vast heel lekker. Heb ook een doos ambachtelijke rundvlees salade gehaald. Ga ik ook koud eten met tomaatje en augurkje en eitje. Jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Een beetje, maar ook andere rustzoekers met een goed taalgevoel. Originally posted by: rapilos Originally posted by: JaapIk hoorde trouwens een radiospotje dat er verpleegsters en artsen gezocht worden die in Drenthe aan de slag willen.quote> Ha,ha Jaap, spreek je mij nu aan?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Tja Jaap, Kan latex en mijn kinders en kleinkinders niet missen. Maar het lijkt me er heerlijk wonen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 middag mensen... even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ha die Jaap, jou ken ik ook nog wel. Soothe, het gaat beter dan ooit met me, maar ben er nog niet. Maar heb er nu wel vertrouwen in, dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ik zou ook niet zomaar verhuizen hoor. Hoewel ik familie daar. Maar ook in Engeland, Frankrijk en Denemarken. Dus wat is de beste keus. Dan woon ik hier denk ik toch het meest centraal. Ik ga ook wat tomaten oogsten, er zijn er vele (over) rijp en die gaan zo op en dan weer naar mijn verstandelijk gehandicaptenclub, na een zomerstop van een week of 6. Weer zin in en dan morgen werken en maandag ook weer. Vanaf heden werk ik op maandag en vrijdag. Dat is eigenlijk al weer de helft van mijn doel. 4 dagen werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden