Spring naar bijdragen

vrijdag 6 september


Gast akelei

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vraag je toch niet om daar achter te staan, Agnieta?

Wel vind ik dat je snel bent met je oordeel, maar goed.

Dat je me citeert terwijl je weet dat ik mijn berichten van vanavond aan het verwijderen bent, vind ik ook niet erg attent.

En tot slot: nadat ik een uur zit te zeuren, vraag je mij of ik morgen ga trouwen. Het lijkt er dus niet op dat je veel aandacht had voor mij.

Sans rancune.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En terug wakker....

Ja dahe je dan hé, verhaaltje voorlezen, allebei in de helft in slaap vallen..

enige verschil, hij slaapt door,ik word na een tijd wakker met een afgezakte bril op de neus enzo.......

Dus nu wakker maar direct weer poging drie...

had plannen l

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jen!

Ik wil je mijn excuses aanbieden, ik dacht gisteren dat we het over mijn trouwdag hadden en wist dus helemaal niet dat jij vandaag gaat trouwen!

Lieve meid, ik wens je alle goeds en een prachtige bruiloft, probeer ervan te genieten!

Eén ding wil ik je nog wel meegeven, probeer het drinken een beetje te beperken. Door te veel te zuipen op mijn eigen bruiloft heb een ik een heleboel niet meegekregen en dus de helft gemist. Zó zonde, vooral achteraf, want op het moment had ik volgens mij uitstekend naar mijn zin.

Jammer dat je nu gedronken hebt, het zei zo.

Hopelijk heb je straks geen houten koppie en kun je volop genieten, dat gun ik je zo!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lieve Lies!

Ik zit nu dus rustig aan de koffie ('k ben wel blij, dit is een omschakeling die ik vroeger niet kon maken), en onze felle was blij met de onverwachte nachtwandeling.

Een houten kop heb ik overigens nooit, en wat dat wil zeggen weten we hier wel allemaal.

Morgen denk ik dat het beperken zeer goed zal lukken, want mijn familie is er bij, en die walgen van mij als ik te veel drink.

Hoest met u? Slapeloos?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...