Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Originally posted by: SpudIk heb geen gordijnen. Bijna niet althans. quote> Al veel kaarsen gebrand in het verleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 welterusten Spud. Bedankt. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 ik draai nog een peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ik vraag je toch niet om daar achter te staan, Agnieta? Wel vind ik dat je snel bent met je oordeel, maar goed. Dat je me citeert terwijl je weet dat ik mijn berichten van vanavond aan het verwijderen bent, vind ik ook niet erg attent. En tot slot: nadat ik een uur zit te zeuren, vraag je mij of ik morgen ga trouwen. Het lijkt er dus niet op dat je veel aandacht had voor mij. Sans rancune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Die tomaten! But, will do! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 En terug wakker.... Ja dahe je dan hé, verhaaltje voorlezen, allebei in de helft in slaap vallen.. enige verschil, hij slaapt door,ik word na een tijd wakker met een afgezakte bril op de neus enzo....... Dus nu wakker maar direct weer poging drie... had plannen l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Sorry Spud. Ik wil helemaal geen ruzie. En heb niks tegen Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Morgen mss maar es Stratego spelen met mijn buurjongen Zoals het nu staat weet ik wie er wint ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 De ochtendploeg gaat deze nachtdraad een verschrikking vinden, amai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Er is toch geen ruzie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Stick to the plan Vlaamsche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Een goede nacht allen Ik rûgel deryn gegeeuw tot en met dan moet ik erbij zijn Goede dag voor morgen Heb het fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ik voel me als Jezus die zich beklaagt omdat Zijn apostelen in slaap vallen die avond voor Zijn gelukte zelfmoordpoging. - grapje, zeg ik er voor de zekerheid maar bij - Sloppel muppets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ik heb me - gelukkig - niet zat gezopen Agnieta. De norm is voor een vrouw maximaal 2 per dag, en daar zit ik inderdaad boven. Het is/was een slecht idee om dat hier te melden, waarvoor mijn excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ach laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ik ga een frisse neus halen met de hond, en koffie zetten. Lijkt me op dit moment het beste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Goeienacht An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Welterusen Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 You say goodbye, but I said hello. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Mijn browser vindt het niet Spud... Ik zit overigens aan de koffie. 'k Zeg het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Lieve Jen! Ik wil je mijn excuses aanbieden, ik dacht gisteren dat we het over mijn trouwdag hadden en wist dus helemaal niet dat jij vandaag gaat trouwen! Lieve meid, ik wens je alle goeds en een prachtige bruiloft, probeer ervan te genieten! Eén ding wil ik je nog wel meegeven, probeer het drinken een beetje te beperken. Door te veel te zuipen op mijn eigen bruiloft heb een ik een heleboel niet meegekregen en dus de helft gemist. Zó zonde, vooral achteraf, want op het moment had ik volgens mij uitstekend naar mijn zin. Jammer dat je nu gedronken hebt, het zei zo. Hopelijk heb je straks geen houten koppie en kun je volop genieten, dat gun ik je zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 mijnen euro viel net te laat dat het wellicht dat nummer was Sms'n? Op dit uur? Kan je me een paar nocturnale vrienden lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 En ik zit weer eens in de pré-wedstrijd wakkerlig modus. Ik heb 4 uurtjes geslapen en dat is genoeg. Ik ga er zo lekker uit en koffie zetten. Nog iemand een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Dank je lieve Lies! Ik zit nu dus rustig aan de koffie ('k ben wel blij, dit is een omschakeling die ik vroeger niet kon maken), en onze felle was blij met de onverwachte nachtwandeling. Een houten kop heb ik overigens nooit, en wat dat wil zeggen weten we hier wel allemaal. Morgen denk ik dat het beperken zeer goed zal lukken, want mijn familie is er bij, en die walgen van mij als ik te veel drink. Hoest met u? Slapeloos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden