Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Maanlicht is bij mijn weten weerkaatsing van zonlicht. Waarom flauw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Maar ik geloof er trouwens ook niets van dat maanlicht de tomaten rood maakt. Maanlicht is heel wit. Ochtend- of avondlicht is rood, dus die zou kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Nou, omdat dan alle romantiek er af gaat. En bovendien zal niemand je begrijpen als je gaat verkondigen dat je 's nachts in het zonlicht hebt lopen baden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 In the moonlight shadow Pff mensenlief ik ben nerveus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Schijnt bij jouw nu ook weer de zon Rapilos. Jen, waar ben je nerveus voor dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Rap. hartstikke goed dat je niet toegegeven hebt. Sterk hoor. Al ruim een maand. Hot. heel veel sterkte met de behandeling. Ik hoop dat je er veel van leert en op zo'n manier dat jij tevreden bent. ik ben gelukkig niet meer zo moe. Had bij mij te maken met m'n bioritme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Schrik dat ik me morgen ga overslapen, of de ringen vergeten, of ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ah, morgen is het zo ver. trouwen. Maar het zou pas raar zijn als je niet nerveus was. Maar als je der niet bent halen ze je toch wel even op hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Dan wens ik je alvast een hele mooie dag. Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ja Jaap, er komt hier wel weer een heel stuk blauwe lucht aan. Tja, waar ben ik nerveus voor. Of ik het werk wel aan kan, of ik niets fout doe, op tijd werk, niemand laat vallen. Of ik wel aan de verwachtingen van de collega's voldoe, Of ik het allemaal wel snap, en snel genoeg. Weet het, het is te belachelijk voor woorden, zeg ik ook honderd keer tegen mezelf. Maar krijg het er maar eens uit. Ben al aan het oefenen met affirmaties Dat wordt nog veel oefenen, ha,ha. Bollie, Beloofd is beloofd, En belofte maakt schuld, Achteraf, toch goed dat we de deal hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Maar Rapi, zo'n ramp zou dat toch ook niet zijn, als je hier om de hoek of zo zou wonen. Ik bedoel, je hoeft je toch nergens voor te schamen om wie je bent of wat je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Oh, ha, ha. Je vroeg het aan Jen ,zie ik nu Jaap, Nou ja, voelde me blijkbaar aangesproken. Ga even, toen was geluk heel gewoon kijken. Heerlijke, flauwe ontspanning. Jen, Spannend joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Merci Jaap. Rapilos, bescheidenheid siert, maar trop is te veel en te veel is trop zoals ze in België zeggen Goed, ik ga in bad. En een hemd strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Originally posted by: JaapMaar Rapi, zo'n ramp zou dat toch ook niet zijn, als je hier om de hoek of zo zou wonen.Ik bedoel, je hoeft je toch nergens voor te schamen om wie je bent of wat je doet.quote> Dat is wel zo Jaap,Toch een soort schaamte naar de buitenwereld ofzo denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Jen die ringen door je neus of oren halen, kan je ze niet vergeten. Dit is trouwens de eerste trouwerij die ik op dit forum mee maak. leuk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ik denk dat we wel dicht bij elkaar wonen. Die vraag over nervositeit was eigenlijk aan Jen. Maar jou antwoord is ook goed. Ik denk ergens dat iedereen wel enige mate van onzekerheid heeft. Er wordt alleen weinig over gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Nee, ik heb later het woordje Jen in de zin geknutseld omdat het wat verwarrend werd, maar nu is de verwarring nog veel groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Hebben jullie trouwens gisterenavond Shownieuws gezien om 23.00? Waarin een Frans Buldogje allemaal scheetjes liet, en er zelf van schrok? Ik heb vreselijk moeten lachen en dat doe ik niet zo gauw maar zelfs in bed nog. Kostelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ben ik een woordje? Ik zou liever een volzin zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Nee, jouw naam is een woordje. Mijn naam is al wel net een woord en hottentottensoldaten is echt een groot woord, maar nog steeds geen zin, laat staan een volzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Nee, niet gezien, Bolletje, maar ik hou ook niet zo van vieze scheetjes, behalve dan die van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 En nu moet ik maken dat ik wegkom anders krijg ik klachten. Eet smakelijk, of badderse, of wat je ook gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Doeg Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Voor Jen, Een allebei-heid Zij dragen hetzelfde leed Zij vieren dezelfde blijheid Een paar dat is geen twee maak ik Het is een allebei-heid De dingen die zij dragen wegen maar half zo zwaar Als zij een deel van hem is En hij een deel van haar heel veel geluk en prachtige dag gewenst groetjes trijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden