Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Wat een bevalling zeg postings te schrijven over gezaag en gezeur. Rare woorden vind ik dat, maar ken de betekenis wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Originally posted by: JenAllez vooruit dan Spud.Ik ben kwaad op een vriend.Hij kwam niet naar de begrafenis van mijn vader, want hij was ziek. In de plaats ging hij koffie drinken met een vriendin.Hij beloofde vorige week naar het stadhuis te komen, maar had zich zogezegd overslapen.Hij meldde vandaag dat hij tijdens mijn tuinfeest (voor mijn trouw) twee uurtjes weg zal gaan naar een vriend die verjaart.Ik ben dat beu.quote> Vind ik meer dan logisch dat je het daarmee gehad hebt. Ik zou in jou geval gewoon willen weten of onze vriendschap nog wel de vriendschap is die jij kent in dit geval.Ik pik dit niet van mijn vrienden daarom houd ik er steeds minder over. Maar klote voor jou is het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Ha een quote. Dat is slim haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Ja sorry was verzonden voordat ik er een toevoeging aan kon plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Ik denk dat je gelijk hebt, Spud. 'k Wind me meer op in die "vriendschap" dan dat ik er wat aan heb. Wat zou jij in mijn plaats doen? Mail sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Met "dat is slim" bedoelde ik: zo kan ik het niet meer verwijderen of vervangen door "gezaag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Bovendien, aankomende zondag zou er een vriend van me komen, kon een lift krijgen van zijn zus. Zegt dat voor de 2de keer af omdat ie geen paspoort heeft. Dat vind ik een rot smoes, maar voor hem is het de waarheid. Ik weet niet of jou vriend iets mankeerd, maar mijn vriend heeft Schizofrenie dus kan het daar nog op gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 De mijne lijdt aan onbetrouwbaarheid en hypochondrie, is dat een excuus? Nee, mijn schoonbroer heeft schizofrenie, da's heel wat anders. Ook totaal onvoorspelbaar, impulsief, onberekenbaar, opvliegend soms. En een schat. Dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Als je wil dat ik die quote weghaal, gewoon zeggen Jen. In antwoord op je vraag, ja gewoon een mail of telefoontje doen om duidelijkheid te vragen. Ik doe dat meestal wel. Weet ik tenminste waar ik aantoe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Ongeacht welke sticker dat ze hebben. Moet ook nog een beetje leefbaar zijn voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Hoeft niet Spud, ik vond het gewoon grappig. 'k Vraag me af of ik de mail niet beter kan uitstellen tot na het feest? Moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Voor het feest! Zoals ik lees, wil je hem erbij dus dan maar laten knallen vooraf. Anders moet jij op het feest maar afzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 ok, ik volg je. 'k Ga nog ff knutselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Knutsel nog maar Jen, maar ga je eigen feestje niet laten bederven door onduidelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Mail is verstuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Bedankt voor de babbel, Spud. Met jou alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Boink... sorry, val ineens in slaap. En 't Is wat laat voor rilatine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Ja hoor Jen. Dankjewel voor het vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2013 Rapport Share Geplaatst 10 september 2013 Slaap lekker! Komt mij ook goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden