Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 september 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jen
Allez vooruit dan Spud.

Ik ben kwaad op een vriend.
Hij kwam niet naar de begrafenis van mijn vader, want hij was ziek. In de plaats ging hij koffie drinken met een vriendin.
Hij beloofde vorige week naar het stadhuis te komen, maar had zich zogezegd overslapen.
Hij meldde vandaag dat hij tijdens mijn tuinfeest (voor mijn trouw) twee uurtjes weg zal gaan naar een vriend die verjaart.

Ik ben dat beu.quote>


Vind ik meer dan logisch dat je het daarmee gehad hebt. Ik zou in jou geval gewoon willen weten of onze vriendschap nog wel de vriendschap is die jij kent in dit geval.
Ik pik dit niet van mijn vrienden daarom houd ik er steeds minder over. ;) Maar klote voor jou is het wel!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien, aankomende zondag zou er een vriend van me komen, kon een lift krijgen van zijn zus. Zegt dat voor de 2de keer af omdat ie geen paspoort heeft. :D

Dat vind ik een rot smoes, maar voor hem is het de waarheid. Ik weet niet of jou vriend iets mankeerd, maar mijn vriend heeft Schizofrenie dus kan het daar nog op gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je wil dat ik die quote weghaal, gewoon zeggen Jen.

In antwoord op je vraag, ja gewoon een mail of telefoontje doen om duidelijkheid te vragen. Ik doe dat meestal wel. Weet ik tenminste waar ik aantoe ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...