bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Nou Ap het zal best nog wel eens meer voorkomen dat Spud hier komt eten en dan kom je ook lekker. Je bent van hart welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Marika:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ach marika ik ben blij dat je er weer bent hoor. Ik vind je zo veranderd in de goeie zin van het woord en daar ga je mee door, je kan niet meer terug omdat je die weg bent ingeslagen. Gisteren was even een kleine onderbreking, en dat kan. Het valt niet mee om te stoppen maar jij hebt het toch een hele tijd gedaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ben op mijn vingers getikt door Ta ctive. W as niet ondersteunend.Daar hebben ze gelijk in. Liet mezelf een beetje gaan. Heb geen spijt van mijn postings.Kwam recht uit mijn hart. Natuurlijk doet Wijffie ook veel goede dingen.Hoop toch haar hiermee de ogen hebben geopend om in andere bewoording over haar mann te praten. Het blijft een openbaar forum.Dus iedeeen kan meelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Weet ik Bol, dat ik welkom ben. Sinds de meeting mis ik jullie allemaal Moet nog even boodschappen halen, zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Hoi allemaal, An dank je, leuk die kleine oppepper tussendoor:present: Ik vind daarom ook dat ik ff in moet loggen. Hier alles oke, ik heb al gegeten. De avond valt weer langzaam en over een paar uurtjes is het al weer bedtijd. Het kan bijna niet meer misgaan vandaag:) Adrie en Marika ook weer op het goeie spoor las ik. En ik moest ook lachen om Agnieta haar bijdrage vandaag:D Nu de wereld draait door even afkijken, Tot later en hopelijk allemaal droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Marika: prima, vandaag telt uiteindelijk. Sammy, gelukkig dat je dit schrijft. Wijffie: blijven luchten hoor. Ik heb jaren en jaren en jaren in de sores gezeten. Het is dan moeilijk om een ander toontje te vinden. Als je er middenin zit, zit je daar gewoon in. En als je het niet meer kan uitspreken, foute boel. De eenzaamheid slaat dan toe ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Kunsie, dat hebben we toch maar weer knap gedaan Ik ga ook ff tv kijken en kom straks nog welterusten zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Sammy je hoeft hier niemands ogen te openen alleen die van jezelf. En zeker niet die van Wijfie. Die staat al een hele tijd droog ondanks de grote moeilijkheden die ze heeft met haar man. Blijf eerlijk wat betreft je drankgebruik naar jezelf dan pas kan je echt aan jezelf gaan werken en adb worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: MarikaZou iemand met ervaring me iets willen vertellen over de AA, in pb?quote> Marika, zie ' Thema's rond alcohol' ... alles over AA.Er is een apart draadje met ervaring.Stap 1 heb je al gezet, ... en dat is bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: wijfieWat ga je eten AR?quote> PIZZA:DLaat je niet uit het veld slaan hè, als er 1 iemand is die zichzelf wegcijfert, ben jij het wel.Heel het forum zegt (op 1 persoon na)dat je rust moet nemen voor je zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 AR, leuke film op rtl 8 Er komen ABBA liedjes in voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 is dat net 5 Kuns? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Trots op A3 en Marika! Zoals mijn onderschrift al zegt: Yesterday is the past, tomorrow the future today a PRESENT Jullie hebben vandaag een presentje aan jezelf gegeven door er weer voor te gaan?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Nee, rtl hij heet Muriel s wedding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Past, Present and Future Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ik schrijf vanaf mijn tablet dus traag. RTl 8 Zij is gek van abba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Gevonden Kuns, GAAF leuk dat je aan me denkt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Altijd Albert;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ik let niet op calorieën Marika. Kan nog eten wat ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Als ik pizza eet, neem ik vaak een halve, en dan een bak sla erbij. Gezonder en minder calorieen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Bolletje, Ik ben droog.! Ik KAN niet drinken.Heb er ook geen behoefte aas. nadelen hebben soms ook voordelen. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Maar Appie, kan eten wat hij wil lees ik Makkelijk toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ik kant en klare lasagne. geen idee wat daar allemaal inzit. ik wil het niet weten ook:P wel een salade erbij voor de vita,s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ook een idee Rapilos. Maar ik heb geen probleem met mijn gewicht (nog niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden