kunsie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goeiemorgen allemaal:rose: Goed geslapen? Er staat oploskoffie, dus altijd vers. Ik heb zo'n klein aanrechtje, daar kan geen koffiezetapparaat op. Verder thee in allerlei smaakjes. Cadetjes, bruinbrood en verse eitjes van eigen kippetjes natuurlijk. Mooie dag allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goeiemorgen kunsie! Klinkt heerlijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goeiemorgen Kunsie! Tuurlijk gaat het vandaag goed! Dat weten veel mensen niet, maar vrijdag de 13de is een geluksdag. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 goeienmorgen ik zet wel even echte koffie..want dat lust ik echt niet neem wel een llekker eitje een beroerde nacht echter de rug en voelt nu aan als een zware kater vandaag vrijdag en die wordt moeilijk..ook alleen vanavond ik ga maar vroeg op bed liggen en op het dagpact dagpact snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 spud succes en een gezellig etentje bij bol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Mogge Jen en Spud, en Snoepje en Fruitje Welja, van mij mag het een geluksdag zijn hoor:D Ik ben niet bijgelovig want er is nog nooit iets gebeurd op vrijdag de 13 de. DAGPACT: Kunsie Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ik zit al een hele week in een goed ritme. Tussen twaalf en een 's nachts donder ik gewoon in slaap. Zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Succes Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Jen, de dagdraadjes zijn ook erg kort tegenwoordig:D Lekker dat je een ritme hebt nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 ja kunsie, het lijkt wel alsof alle nachtraven zich bekeerd hebben. Ik word nog een ochtendmens Nee echt, 't is veel prettiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Snoepie, Ja dat is rot hé, dat niet of slecht slapen. Maar je gaat wel al een tijdje goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 hoi kunsie vandaag 5 dagen..dus dat valt wel mee de weekenden zijn het het zwaarst vooral als ik alleen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 DAGPACT: Kunsie Snoepje Tatum Gelukkig ben ik ook niet bijgelovig. Dat maakt deze dag een stuk gemakkelijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goede morgen DAGPACT: Kunsie Snoepje Tatum Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Snoep, Vijf dagen is toch al hartstikke lekker! Dan heb je het ergste weer achter de rug. Kan alleen maar beter worden:) En als je er tegenop ziet om alleen te zijn dan kom je hier toch een beetje ouwenelen? Mogge Tatum, Albert en Miranda en Sowat, Wat gaan jullie snel ineens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: SowhatSnoep,misschien een idee om nu allerlei dingen in huis te halen die je ook lekker vindt.quote> ja dan heb ik straks weer een ander probleem;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Snoepje, dit weekend is een kans om je denken te veranderen: "in het weekend drink ik niet, wat dat is zonde van mijn tijd". Het kan een hele mooie mantra zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goedemorgen luitjes. En wéér schijnt de zon hier. Ik ga eerst een bakje koffie bij Snoep halen en een eitje bij Kunsie, lekker, verwendag dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: TatumDAGPACT:KunsieSnoepjeTatumlytsealbertliesjemirandaAnquote> Goedemorgen.Geweldig, een enorm team die dagpacters!Vandaag telt, niet morgen of overmorgen, vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Een hele goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 tatum ik kan ook niet drinken..morgen vroeg op want ik ga gezellig naar SHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 yvonne door de crisis kost mijn koffie 1 euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ahaaaa... nou, geeft niet, ik breng het wel in mindering op de rekening die jij nog moet krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ben weer weg. Plicht roept Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 werk ze rapi, fijne dag ook voor jou . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden