Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Rapilos, daar heb ik geen antwoord op Het "origineel" was van remco campert Vergeet niets, maar onthoud ook niets daar ging ik mee spelen wou het omdraaien maar doe dat maar es het komt steeds op hetzelfde neer.. Bijv Vergeet niets, maar onthoud alles Wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Tja Marjo, Mij te ingewikkeld hoor, ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Dag lunalie, Goed hoor, morgen weer fris he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ok het leek mij helder Ik denk dat die eerste de beste is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 ik vind het wel een hersenkrakertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 daarbij ook oa in het achterhoofd uit Trouw, het afgelopen weekend Naar een link die Jopie plaatste "Bang voor geluk" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Nee Sowhat mijn schoonzus kan me niet komen halen. bovendien wilde hij ineens niet meer dat er nog honden in zijn huis kwamen. En ook weet ik niet of ik het nog aan kan om zoveel ellende te zien. ik hoop er naderhand voor haar te kunnen zijn. Rap. ik bedoelde of je ook een beetje afleiding hebt met werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Oh ja hoor Bol, Werken geeft altijd afleiding. Ik hoop het nog lang te kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ik hoop Rap. dat je niet al te veel trekmomenten krijgt met deze spannende tijd. Want we blijven doorgaan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Tuurlijk Bol, live isn't ment to be easy:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ga naar bed, Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ik probeer iets mee te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Dat probeer ik mijn hele leven al Marjo:D Weer een dag droog:) En ik ga lekker op tijd naar bed. Slaap lekker allemaal, voor nu en later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ik hoop dat er nog iemand hier komt voor je Marjo anders zit je zo alleen. Trusten mensen tot morgen weer. Marika:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 ik ben niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 @ Bollie: ja, ik dacht al dat het die zwager was. Doen wat je kunt. Er later zijn voor je schoonzus is ook heel belangrijk! @ Rapi: jij en je familie veel sterkte. @ Wijfie: we vroegen ons al af of je op vakantie was. Toch gegaan dus. Hopelijk doet het jullie drieën goed. @ Jen: hoe is het gegaan vandaag? @ Marika en Marjo, ook andere ingelogden: Ik heb vandaag niet zoveel te melden. Daarom volg ik het voorbeeld van AR en A3 en meld me hierbij droog af. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 water en vuur? belangrijk wie is water, wie vuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Even een droogmelding, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 De firma list en bedrog Wat is er nou anders dan aan jou of aan mij? Ze hebben het pand net weer verlaten Ik ken mezelf Dus ik ken mijn vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 OK Dat is toch prima In deze tijden ben ik ook zeer autistisch Maar goed, we hebben allemaal gelezen Dat het niet waar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Bollie en Rapi Wijfie, ik ben blij dat je na mijn FB-berichtje je weer hebt gemeld hier. Trots op jou! Er zijn zoveel vragen gesteld over mijn dochter, ik heb er geen zicht meer op. Sorry daarvoor. Wat ik wel weet, vond ik in een oud dagboek, 1 zin: Kind gehad op 6 september (wat toevallig ook mijn trouwdatum is). Ik wil jullie allemaal graag beantwoorden, maar mijn hoofd loopt er een beetje van over, geeft niks, ik heb het zelf ter sprake gebracht. Ik kom net terug van het poseren en het was weer heel bijzonder. Morgen uitslapen (hoop ik) en dan middagdienst op het werk. Ik heb het met moeite droog gehouden. Na het poseren werden de flessen wijn op tafel gezet, ik ben aan de cassis gegaan. Ben moe, maar bang voor onrustig slapen met nachtmerries. Ook nog steeds lichte verhoging, maar daar let ik niet op. Zolang het niet boven de 39 uitkomt gaan we gewoon door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Marjootje, mag ik je vragen vragen waarom het zo cryptisch moet? Ik waardeer je maar kan je echt niet helpen, snap niet eens waarmee! Hou je taai meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Je bent een topwijf Marika! Zoals jij gegroeid bent, diep respect. Ik heb je hoog zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ah neej leeftijdsgenootje, wat erg! Leef helemaal met je mee, moet er niet aan denken! Enne, schrale troost, deze dertiger zit ook weer aan de peuken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Wijfie, je doet het goed! Je doet je best en dat vind ik zo knap van je! Hoe moeilijk het ook klinkt, probeer er wat van te maken, voor J, maar vooral ook voor jezelf, dit heb je nodig, vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden