AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Leuke film Jane, dank je. Heb ik al gezien met meryl streep. Ik kijk under the dome Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 over en uit dan maar voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Ik ga straks zonder alcohol naar bed. truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Kleine melding: ik heb per ongeluk een nieuwe pb verwijderd. 'k Weet niet van wie hij was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 (Jen) Nog een kleine goede avond allen De F16's go crying around sinds een week weer... Maar morgen schijnt het mooi weer en dus nog stukkie in de tuin omspitten En helaas... De boom alvast beginnen de takken afzagen Ik kan hem niet meer redden Ach, dan wordt het zo'n plak,-en knipwerk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Kennen jullie dat? Eten klaarmaken.. Het leuk vinden, te bereiden Het vervolgens niet opeten Als helder, wel de volgende ochtend Op tijd uit bed, en er weer induiken Met bescheiden en een pil uitvinden hoe het gaat Maar die pillen... Met alcohol weet ik precies "wat ik eraan heb" Slaap/Waak-ritme komt wel goed Meestal doe ik de dag door Verveling of niet Nooit een middagdut ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Ik ga zo maar es plat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Herken wat je schrijft, hoor, Marjo, eten is hier ook nog steeds minimaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Omschakeling van alcohol-caloriën-dieet naar normaal eten valt me zwaar, moet mijzelf echt dwingen tot een paar happen. Anders word ik zo gammel dat ik paniekaanvallen krijg... Wellicht ook een sluimerende depressie, die je minder zin geeft? Ben bang dat dat voor mij wel wat zo is. Anders gewoon maar yoghurt met veel vers fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Ja.. Dat kan helpen Overdag eet ik wel "normaal" Bereid mijn avondeten juist met zorg Ook gewoon omdat ik het leuk vind Ik weet niet, Tsjeerd, of jij overdag bezigheden hebt buiten de deur Dat scheelt ook (vervangen is al heel lang uit mijn systeem) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Ik kook zelden of nooit dus kan er niet van meespreken. Wel vreemd hoor, onlangs moest ik koken wegens uithuizige man en toen werd het ossobucco en dat was eigenlijk goed gelukt. En ik vond het wel plezant zelfs. Heb overmorgen een gesprek i.v.m. vrijwilligerswerk. Benieuwd... Het zou als onthaalmedewerker zijn. Iets helemaal nieuws voor me. Zeer leerzaam dus, als ik mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Wat is een "onthaalmedewerker" ? Een soort van gastheer/vrouw? In welke branche? Ik moet wel koken Je bevindt je in mijn ogen in een luxe positie, Jen Ik doe niet meer aan luxe Eerst vanuit een soort willen Nu vanuit moeten Dat maakt het simpeler Lijkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Moeten is leuker? Dat is raar. Onthaalmedewerker in een wijkgezondheidscentrum (groepspraktijk van dokters, kinesisten en diëtisten die tegen laag tarief werken). Houdt dus in: patiënten inschrijven, telefoons, beetje administratie. Voor ex-muurbloempje een "uitdaging". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 OK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Ik kom me hier even droog afmelden en welterusten zeggen. Tot morgen allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 tsja, ik werk heel veel thuis, Marjo, best erg lastig, zeker mbt alcohol . Koken vind ik idd ook super, ook proeven, maar dan is het klaar, wordt koud en verdwijnt de koelkast in. Staan al teveel pannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Onze felle heeft door dat het wat oplevert om apennootjes te pellen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Maandag een week geleden mijn eerste stopdag van de nieuwe reeks....nu dus een week. Had veel te lang geslapen vannochtend dus geen tijd toen om wat te tikken. Ga me nu droog afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 de basis ligt weer erik. slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Dank je Jane....als ik drank op een bepaald moment echt zat ben en ik de eerste 0 zet dan gaat het daarna met niet extreem veel moeite, op gewone dagen dan. Uitgaan, kroeg vakantie festival ......dan wordt het lastiger. Nu werk eet en slaap ik vooral. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Vandaag weer hard gewerkt in de sportschool, ze moesten me eruit vegen haha 16 km afgelegd waarvan 8 op de loopband. (rennen en snelwandelen) De andere 8 mag zoals ik wil en zin in heb, fietsen, roeien etc. In januari moet de 8 wel aan 1 stuk hardlopen zijn, daarna elke maand 1 km erbij. Dat is een 'relaxed' schema om op te bouwen voor de d tot d loop. Het is wel buffelen en doorzetten, maar sjonge wat lekker voor lijf en spirit Lekker rozig roesje nu, dus heerlijk slapen straks. En droog afmelden voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden