Jen Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 ik vind dat je vaak moeizaam klinkt Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Klinkt ja Ondertussen huppel ik.. Als men mij maar laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Dan laat ik je, ook gemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 fijn he marjo als je je kind in vetrouwen los kan laten. De mijn is voor het eerst met haar verkering met vakantie. Zij genieten mateloos en ik via hen. soms is moeder zijn een makkie. slaapwel frummers ik heb een lange nacht verdiend al zeg ik het zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Yep Jane Heerlijk! Staat en valt met vertrouwen Laten in de zin van het is alles ok Lees je graag Jen! (moeizaam of niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Hier weer een droge afmelding. Vanavond in slaap gevallen en te lang geslapen, dus dat wordt weer een nacht wakker liggen. Lekker een drukke week met leuke dingen. zin in. Slaap lekker xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Nog wakker woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden