AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 toevallig wel kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Nou ik heb niet eens tijd om te eten zo snel gaat het. Misschien is uitzending beter onder etenstijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Wie wint er nu??? Moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 En wie is dit nu weer????????? Ik word oud volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Oh gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 volgens mij zijn we allemaal oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Ik wel in ieder geval, kende haar ook niet. Haar muziek wel.. Man kwam net thuis met een McDonaldje. Hoorde je me kauwen?? Niet goed voor de Kilokiller... Oke, who's next?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 lekker Nancy want de koelkast was al leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Happy Meal??? Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Dynah vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Ik kan niet kiezen. Weegschaal hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Hahaha!! Dat vreten wil wat.... Doe mij Sjors maar. Mooi laatste liedje, wie zingt dat eigenlijk in het echt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Dat zingt Claudia de Brij nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Claudia de Breij Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Deze zijn goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 ik denk Eloy, maar meestal zit ik er toch naast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Ik hoop heel veel ZWARTE pieten Kabouterje nancy en Jootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Ja, hopelijk wel, hoe moet je dat anders aan die kleintjes uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Het isss klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Allemaal bedankt en misschien tot volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 dank jullie wel voor al het lekkers en de aandacht ga mijn nestje ook maar in nu tot de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Dank jullie wel! Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 ja nance fijne wedstrijd gehad en nog goed gespeeld ook thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Blondie lag inderdaad al te pitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 En up... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden