Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Yes!! Mijn favorieten zijn er nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Julia heeft ons nodig mensen ze stond ineens op 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ja Jane en Madelief, wel vakantie nu, fijn! AR, slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 3131?? 0f andersom? ik ga stemmen mijn stemdebuut op TVOH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik vond Gerrie goed, maar wie ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jootje is Jootje toch?? Wie ben je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Nancy, Als het dan ook maar echt een beetje vakantie is. Want ik begreep dat je nog zoveel moest doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 2 x gestemd haha geen idee wat het kost ik lijk wel 18 Madeleine zo blijf je ook jong!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ik vind Gerrie ook goed hoor Jo maar Julia raakt me dieper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik weet het niet meer, zelfs niet wie ik ben. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Julia wint toch, is al weken en weken bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik dacht dat Julia of Gerrie zou winnen. Maar het is dus Julia of Mitchell. Mitchell vind ik niet geweldig vanavond. Dus ik hoop dat Julia wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Dan ga ik op Mitchell stemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Haha Jane die zelfs gestemd heeft!! Jootje... Ik weet het ook niet. Vraag me ook vaak af, wie ben ik?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Heeeee Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Klopt Made, ik moet flink doorwerken en hopelijk nog tijd kunnen vinden om te studeren. Stresstijden zijn echt nog niet over...pfffff..... Maar goed, ik maak natuurlijk ook tijd vrij voor husband en kids, want zij zijn erg belangrijk voor mij. Maar ergens doe ik nog steeds iets niet goed....idd misschien niet geschikt voor dit draadje. Naja, ik kan het wellicht straks weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hoi Made, Beter laat dan nooit toch? En ik weet wel zeker dat Julia gaat winnen. Maar Mitchell vind ik wel een hele sympathieke gast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Nancy, Maakt niet uit hoor. Welk draadje bedoel ik dan. Heb je even via FB wat geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Huhhh...terug lezend zie ik dat ik voor mezelf geen tijd heb gereserveerd, je zet me wel tot nadenken, Made! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jootje, jij dwarsligger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jootje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 de vriendin van mijn dochter komt hier net aam en dochter zelf pas over 1/2 uur dus ik heb haar verbannen naar de slaapkamer met een colaatje en het geluid even zachter erg he gastvrouw van het jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Ik moet telkens weer opnieuw huilen als ze het stukje afspelen waar Mitchel auditie doet en verteld dat hij alleen is gekomen, omdat hij niet wilde dat zijn kinderen hun vader zagen falen. Maar ik vind hem niet de beste zanger. Qua sympathie had hij drie streepjes voor. 20 december 2013 bewerkt door Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Huhhh...terug lezend zie ik dat ik voor mezelf geen tijd heb gereserveerd, je zet me wel tot nadenken, Made! Thanks! Dat bedoel ik Nancy... Wanneer is er tijd voor jezelf? Je mag heus wel wat IK tijd inlassen. Je bent geen robot he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Mitchel staat nog bovenaan help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden