nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Zo mooi dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ja haha Madelief ff verschonen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Waarom moet Jill nu nog zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 was Jill eerder niet blond? of ben ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Tenalady, Volendam, vlak bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 eerbetoon/afscheid? die single moet ook verkocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hahaha, alles op zijn tijd, toch Jootje??? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Toch knap dat ze dit zo kan zingen.. Maar Jill was het toch niet. Nancy, Das wel zo ,makkelijk! Hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ze laten iedereen gewoon 3 x stemmen??? idioot zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Klopt Jane, we worden getriggerd..of althans doet men een poging daartoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Vond dit lied van Jill mooier dan haar vorige liedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik wil geen Tenalady! .;-))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Huhhhh...AlbertRemmo... wo bist du geblieben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik ook niet hoor Nancy. Gelukkig heb ik het niet nodig. Maar wat niet is kan komen.. Gaat het een beetje met je? Je hebt een zware tijd gehad las ik. Maar misschien beter op een andere manier even aan je vragen. Dit is het Voicedraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Slaap ze Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Gelijk heb je Ietje!! Slaap lekker met de kleine meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Ik ook niet hoor Nancy. Gelukkig heb ik het niet nodig. Gaat het een beetje met je? Je hebt een zware tijd gehad las ik. Maar misschien beter op een andere manier even aan je vragen. Dit is het Voicedraadje. 20 december 2013 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Kompgoe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 truste Ietje en co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Nee nee lieve Nancy. Je hoeft niet aan ieder zijn verwachtingen te voldoen! Het is ook een keer tijd voor jezelf. Dus, als jij zoiets hebt, ik wil gewoon nu onder de douche springen, dan ga je dat toch gewoon doen? Ik herken heel veel in je. Weet het ook altijd heel goed voor een ander te vertellen. Maar ik ben ook zo een pleaser... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 wel vakantie nance? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Sorry ik haak ook af, moet morgen om 5 uur mensen op schiphol afzetten. veel plezier nog truste voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Truste AR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 slaap lekker Ap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Welterusten AR en Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden