Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik snap het niet helemaal vanavond. Hebben jullie dat ook? Lekker Jane! En zeker geen eenvoudige salade vind ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Geen hoogtepunten??? Bedoel je dat Madelief??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Deze dame heeft iets in haar stem wat me raakt.... Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Maar.........heeft ook al eens mooier gezongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja precies.. Tot nu geen echte hoogtepunten Ietje. Maar dit vind ik wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 wel mooi maar misschien iets te lief? prachtige stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 feta, avocado, kappertjes en sla simpel vandaag blue cheesesaus Simpel noem je dat? Feestmaal vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja precies.. Tot nu geen echte hoogtepunten Ietje. Maar dit vind ik wel mooi. Was Jootje die dat zei hoor Madeliefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Gaat Ali nou sentimenteel doen????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Zoo hee!! Die Alie zegt wel hele rake dingen zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Wat een emoties komen er opeens voorbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Oeps Jootje!!! Ik was wat rap met schrijven, en te slordig met kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Yes daar is Vince Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 wel terecht vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 En wat ik nou weer hoor, neeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ludieke man die Vince Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Zelfs Vince valt beetje tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Uhhhh... Sorry hoor!! Maar moeten de dames nu erbij komen om Vince iets te laten lijken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 MMMMMMMMMMM ja zo lijkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Nu komt Jill, ik heb hoge verwachtingen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Jill verkracht dit mooie nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 nou AR hier heb je je STEM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Nou moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 DAAAAAAAG JILL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik vond het wel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden