Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja, tot nu toe vind ik dit de beste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 we zijn verwend met de Stones en dan is het origineel moeilijk te benaderen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Shirma!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 het is toch net of ze zich allemaal inhouden Wat meer actie wil ik graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 meer STEM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja AR, mag van mij ook. Ik vul nog even mijn bak met chips, nootjes en, en, en... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik vond het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Vind nog steeds de keuze van de liedjes tegenvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja, wel goed, tot nu de beste vind ik. Maar het kan wel beter toch? Of ben ik nu te kritisch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Steffen, ook niet slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Dat is het!! De liedjes zijn ietwat onbekend. Daarom vind ik het misschien wat minder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 volgens mij ging hij die ene zin uit de weg door het publiek te vragen te zingen precies push my button die Trijntje anders wilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Waar blijven de bitterballen Albert??? T is pauze hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Oeh lekker! Bitterballen met mayo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Waar blijven de bitterballen Albert??? T is pauze hoor. Heb ik niet Jootje zou er een moord voor doen nu Ik heb geen friteuze ook, dus hou ik het bij pinda en kaas, soort pindakaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik lust ook wel een bitterbal, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Oh, je hebt ze niet, lees ik nu pas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Heb ook geen bitterballen.. Maar ik doe maar net alsof. Jullie kennen het vast wel. Je bent ergens op een of andere borrel. Sta je met een rivella in je hand, en je ziet de hapjes aankomen. Gaan ze eerst naar al die andere mensen..pffff Die hebben toch al hun wijntje/biertje??? Ik wil NU een bitterbal jah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik heb helaas ook geen friteuse. Dus................geen bitterballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 beetje vloeken in de kerk maar ik heb een groot bord salade gemaakt had alleen pizza gegeten en dan mis ik toch mijn vitamientjes iemand meedelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Nou...................wie valt er af van de vier???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) Oh ook lekker Jane!! Ik hou van Griekse salade met feta. Of een salade met tomaatjes en mozzarella... 29 november 2013 bewerkt door Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 weer die meiden die stemmen he hij was echt niet de beste nou heeft ie geluk die wudstick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 feta, avocado, kappertjes en sla simpel vandaag blue cheesesaus AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Steffen eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden