Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja waar is AR en Nancy?????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Psies, Nancy ook!! Marel vind ik wel aardig. Maar nog steeds niet heel bijzonder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 hier word ik wel heel blij van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Dit is trouwens wel een apart nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 AR moest nog eten weer zal wel weer een heleboel zijn toetje bewaren AR heb ik niet in huis1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Die Gerrie!!! You go girl!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Marco maakt nog steeds het meeste indruk, ha ha wat durft die man integere feedback te geven zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja Gerrie best wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ik vind haar een beetje on-echt weet niet goed hoe het te zeggen misschien te technisch goed/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Hoi Jootje, Madelief en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ik ben bang dat Marvin weg moet wat denken jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 eten en bellen met W dames ben er nu ook hoor. (haar vader is ziekenhuis in en ziekenhuis uit, mag er niet over praten verder dus laat maar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 hoi Nancy, team compleet nu denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) Gelukkig zijn jullie er AR en Nancy. Leukkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Was al bang dat ik teveel kaasjes en worstjes had gesneden. 29 november 2013 bewerkt door Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ok Appie het zij je vergeven wel n toetje bewaard voor ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Heeeeeeeee en Ietje is er ook Gezellig!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) de hele eerste ronde Ietje maar toch wel welkom 29 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Moest zoonlief nog afhalen van zijn club. Wat heb ik gemist? nog niks spannends Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ok Appie het zij je vergeven wel n toetje bewaard voor ons? heb geen toetje vergeten mee te nemen sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Niet veel gemist hoor Ietje. Valt een beetje tegen tot nu toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ha!!! Er zijn nog meer liefhebbers!! Gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Hoi Ietje en Albert! Ja, compleet denk ik, leuk! Ben niet zo onder de indruk van de keuze van de liedjes tot nu toe. Iemand nog wat chips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja, valt wat tegen vind ik ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 chips heb ik niet, zouden kaasflips geworden zijn maar waren uitverkocht. Heb nu pinda`s, ook weer een keer lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 hoe goed ze ook maar kunnen zingen, het liedje doet toch ook wat hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden