lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 wow van Bowie lets dance geweldig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Geef mij David Bowie maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 nummer van David Bowie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Dit is bijzonder! Kan iemand de frituurpan nog ff aanzettwn, mis bitterballen..met mosterd. Bij nader inzien, laat deze zanger maar zitten, ken zijn naam niet, maar verkracht dit nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 vind de compositie niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 ik las ooit dat meiden vaker smssen dan jongens, dat verklaart dat die vorige ook doorgaat en deze ook best een kans maakt. Het kan natuurlijk ook dat alle vrienden/netwerken meteen al gaan bellen en smssen nog vóór ze alle 4 optreden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Wel lieve jongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Had per ongeluk mijn lettertype veranderd. Wat een gedoe met dat nieuwe forum Ben er nie echt weg mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 niet mijn ding hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 ik hoor en zie ook liever Bowie zelf hoor en deze laatste ik weet het niet niet mijn smaak in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 royals vond ik nog het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Mitchel en Cheyenne dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Cheyenne en Lizzy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 royals Ap????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ik ben het met je eens Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 mitchel gaat door weet ik bijna zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 De tijd van het forum staat trouwens verkeerd. Kijk maar eens boven aan het bericht waar staat : Geplaatst Vandaag. Is nog maar 21.16 uur. Ik dacht laat ik ook eens een slimme opmerking er tussendoor gooien. T is toch pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 bij mij staat 22.17 u kun je bijstellen bij instellingen je hebt de verkeerde zone blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Maar mijn laptop geeft gewoon de goede tijd aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) goede tijd bij mij en ik heb niks aangepast Jootje 22 november 2013 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Heeeeeeeeee Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 heee dat is ietje het mooiste komt nu straks voor jou gewacht denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Julia bedoel ik dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 royals Ap????? liedje wat gezongen werd http://youtu.be/LFasFq4GJYM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 wel goed deze grant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden