nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ja Jootje, ze hadden beter andere nummers kunnen kiezen. Maar ja, wie ben ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 eigenlijk is het niet eerlijk die het eerste zingt daarvoor zijn de lijnen veel langer open om op te stemmen dan voor nr 4 of zie ik iets over het hoofd nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Kan iemand mij vertellen waarom alleen de coach steeds maar commentaar mag geven en de anderen niet???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 hahaha, die Albert! Grinnik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 ik vind dat je wel een punt hebt Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hmmmm......jullie hebben gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 eigenlijk is het niet eerlijk die het eerste zingt daarvoor zijn de lijnen veel langer open om op te stemmen dan voor nr 4 of zie ik iets over het hoofd nu? Jaaaaaaaa. Das een slimme opmerking Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 http://allrecipes.com/video/3842/how-to-make-corned-beef-hash/detail.aspx?prop24=RR_RelatedVideo dit lijkt me wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 je zei dat je zielig was nou dat is zeuren met een speldeprik hoor mannen! Jootje, net gaven de anderen wel commentaar hoor, misschien wat achter op schema? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Jaaaaaaaa. Das een slimme opmerking Jane. niet blond he soms wel dom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ja aan het einde van de 4 geven ze allemaal commentaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 corned beef is in blik al kruimelig, maar ik denk dat je het hiervoor ook kunt gebruiken en lijkt me ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 je zei dat je zielig was nou dat is zeuren met een speldeprik hoor mannen! Love ye Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ohhhhh....dit vind ik mooiiiii ! Mitchell! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 LADY !!!!!!!!!!!!! die wordt het sprak zij onbevooroordeeld ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ik vind Mitchell ook echt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 hij zingt al voor mij nance nananananananana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Wel wat sentimenteel, besef ik opeens..... Hmmmm...opeens verveelt het me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Mitchell mooie stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Jaaaa Jane.....voor jou, hahaha! Nou, toe maar dan. Mijn tijd komt nog wel! IK wacht nog wel ff...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ilse lijkt ook wel verliefd ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 ook prachtig Cheyenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ilse heeft veel betere nummers gekozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 mooi nummer en ze zingt het wel goed ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Dit vind ik goed , Cheyenne ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden