Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Geef mij die nootjes maar eens aan. Lekkurr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Oh, dit vind ik wel een mooie mix van de nummers. Ben benieuwd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik weet het al, ik ga voor Matt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ehhhh...die rechter!! In beeld dan , he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Jaaaaaaaaaaaa ik ga voor de rossige man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Met dat spijkerbloesje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Eensgezind dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Yep... :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 En ik mis Jane ook hier! Dat dat ook ff gezegd wordt, he..;-) Maar echt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 MATT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben het allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hahahahahaha, wat een lol zo samen, mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Matt was goed! Dus ben het niet met je eens Aggie. Maar smaken verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ja hoor! Ik vond het weer erg leuk zo. Ben er niet elke vrijdag, maar zo ja, dan ben ik er hoor! Gezellig hoor meiden! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Meiden, het is weer voorbij, gezellig! Dankjewel Jootje, Madelief en Agnieta! Tot volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Is toch veel leuker om met elkaar wat commentaar te geven? Anders zit ik ook maar zielig tegen het behang te kletsen!! Haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 T is weer voorbij. Iedereen bedankt voor de gezelligheid. En ik zal wel opruimen. Misschien tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nancy!!! Ik heet Madelief hoor! ;-) Nou, tot volgende week!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Zie net een stukje van Ilse.. Mooi hoor! En ja, "samen" TV kijken is altijd leuker. Beetje commentaar geven enzo... Nou tot een volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Originally posted by: MadeliefNancy!!!Ik heet Madelief hoor! ;-)Nou, tot volgende week!!!quote> Staat er toch... grinnik, foutje van mijn kant, maar had het al door, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Tot volgende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Tot volgende week iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi allemaal! Ik ga met familie weg vanavond, dus kan er niet bij zijn. Veel plezier allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 en ik krijg een klankschalenconcert aangeboden van mijn vrijw.werk kluppie, ik laat de bitterballen hier achter have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 En mijn broer komt straks wat aan mijn laptop doen, dus is het maar de vraag of ik veel kan reageren hier. Maar dat ligt aan mijn broertje dus, niet aan mij hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden