lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 dat is al 3 dus AR je hebt niks meer te vertellen:D zit vast ook met zijn mond vol tanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 En eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hahaha, die Albert heeft het maar zwaar te verduren met ons! Ik ben Maagd, by the way.... Pass me de worst ff... Oh, we beginnen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Jaaaaaaaa!!! Coosje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 steffan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Originally posted by: nancy Ik ben Maagd, by the way.... Pass me de worst ff...Oh, we beginnen weer!quote> Oeps, vreemd bericht opeens, dit, als ik het terug lees....whoehahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Heyyyyyyy Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoi Dinah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik houd mijn mond maar dicht Nance. hihihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Originally posted by: jane4dat is al 3 dusAR je hebt niks meer te vertellen:Dzit vast ook met zijn mond volquote> klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Wat is dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ARJEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ons kent ons Appie ik heb net de frituurpan opgezet en de bitterballen uit de vries ik ga zondigen doet er iemand mee? (behalve Ap dan al he0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 geen keuze, vind ze beide goed op hun manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Wat een zeikerig lied overigens, maar ik ga voor Steffan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ik doe mee Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Jaaaaa, ik wil ook frituur, kan makkelijk, ik zit toch niet meer op de kilokiller (sorry Jan!) Hoi Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik wil graag zondigen Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 The voice Marjo Kijken en reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 OK Dat is een televiesie programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Originally posted by: marjoOKDat is een televiesie programma?quote> Ja RTL 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 zangtalenten Marjo ook een bal met mosterd? vang.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ok Dat ik even weet waar iedereen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 No tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden