nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Zo, het begint weer. Hier icetea en cola-light. Wat gaat het vanavond weer worden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hahaha, je was me net voor! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 sterrenmix met gemberwortel en pepitamix (pittige nootjes) hoi Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ben er ook bij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 moet nog eten, groentesoep en broodjes ei. Voor later heb ik leverworst en ui stengels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoi Jane en AlbertRemmo! Hier net tuc-koekjes uit de kast getrokken.. Prompt de eerste kandidaten gemist...voor een deel dan, Imelda leek me wel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik vond ze allebei zwak, misschien lag het aan het nummer wat ze zongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 zet je lekkers er maar bij op tafel AR en welkom weer ik vond beiden niet geweldig, maar ook niet zo mijn smaak eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Jurylid Jootje meld zich ook. Goedenavond allemaal!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 wat zijn ui-stengels? interessanter als het zingen ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ha Jootje nou ons 4tal is weer kompleet net als de jury daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik heb paprika ribbelchips en voor strakjes kaasjes en worstjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 mmmm lekkah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoi Jootje !!! Lekker, al die hapjes!! Die jonge Engelsman lijkt me wel wat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Als toetje Nance????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ja die wordt het Nance goeie smaak heb je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hahaha! Tja, smaak.....kweenie, wel een jonkie, hahaha! Had m'n zoon kunnen zijn, duzzzzz nee... Qua stemgeluid, ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Originally posted by: jane4wat zijn ui-stengels?interessanter als het zingen ha haquote> soepstengels met ui smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 eten maken ondertussen, dus misschien niet up to date Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Lekker die uistengels, Albert! Wat jammer dat deze twee vrouwen tegen elkaar moeten battlen, ze zouden er beiden in moeten blijven! Jeetje, zo goed allebei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ik ben Weegschaal kan niet kiezen jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Coosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 pffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ja ik denk ook dat zij veelzijdiger zingt als ze die zenuwen in bedwang krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik ben ook weegschaal Jane Maar kies voor Coosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden