lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 dat is Sarah Made Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 oei Megan valt door de mand als jet me niet gegund is foei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Hihi, begreep het ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Oehhh! Is er liefde in het spel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 nog niet helemaal maar wat in het vat zit........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 mag er in blijven zitten adb hier he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Hahaha! Ja, Jane, laat dat vat maar dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 geen idee nu jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ik heb geen idee. Ze is heel zenuwachtig zag ik. Ze trilt helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ap zijn die ballen nog niet klaar? volgens mij heeft ie de helft al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ja, ik lust ook wel een vette hap. AR, ben je in slaap gesukkeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ja AR waar blijven die bitterballen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Hehe, poepoe, toch nog hier kunnen komen. Vorige week deed mijn interneterbinding al raar, nu al dagen geen internet meer! Dan maar via mobiel.. Die battles, toch minder leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 goeie keus wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ik vind het sneu voor Anne hoop dat een ander voor haar kiest nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 sorry gebeurt niet ben ik bang en nou hier met die ballen je houdt ze al lang genoeg in de lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Hier een kaasplateau, ook goed? Met stokbrood? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Lief kusje op het laatst zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 ik hoop Sansika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Sorry, moest W ook nog bellen ondertussen dus de bitterballen zijn al op:$ Ze zei nog steeds "ik versta je niet" ja snap wel hoe dat kwam nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 ik heb amandeltjes en thee ff kijken wat nog ook in de koelkast ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 ik mag lijen dat je je bakkes hebt verbrand AP en dan nog W de schuld geven ook nou die heeft er ook geen gehad wed ik vreetjanus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Originally posted by: jane4en dan nog W de schuld geven ooknou die heeft er ook geen gehadwed ikvreetjanusquote> Klopt bbrrpp:huh:Doe maar kaas dan Nancy:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Terechte keus vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden