lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 gelukkig, de mooiste stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 ik heb geen hapjes Lars proef toch niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Sorry moest me al klaar maken voor nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Welke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 verrassend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Ja dit gaat mooie battle worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 waar is Wendy eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Weg bezuinigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 niemand heeft haar gestolen om haar te behouden?☺ Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 er moeten 2 knoopjes los bij zo'n tuinbroek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 leuk! Die andere was net te zelfverzekerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Ja leuke jongens en nu weer jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 mooi dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Ja vond ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Dit was het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Tot volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 truste Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedenavond. Je kan maar beter hierheen komen, Lars, hier loopt tenminste niemand te hakketakken! Bijna tijd, ik ga me ff omkleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Och je gaat je zelfs omkleden nou ben benieuwd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Vanwege alle goede voornemens ( qua eten, neem ik aan) maak ik alvast een schaal met groenvoer. Met dipsaus uiteraard, haha! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Zal ik ook eens meekijken vanavond ? Meestal houdt ik het hele programma niet eens vol, en ga voor die tijd al naar bed Maar goed, kijken hoe ver we vanavond komen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Gezellig @rapilos ga je ook nog even omkleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 hoihoi!! ik zit al klaar met een pot koffie en zak drop☺ Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 ha Raps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden