lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 sorry, beetje laat heb je nu al die taart op Lars, wat een onmatigheid foei Ik heb alleen cashewnoten en mandarijntjes in de aanbieding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Cashewnootjes. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Ik heb wat bewaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Vind ze beter dan vorige week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Nu alweer plaspauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 ja wat dat betreft is terugkijken handiger net Exp.Robinson, zonder ook maar 1 minuut relame teruggekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Benieuwd naar deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Niet mooi maar verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 benieuwd hoe hij vioolspelen met zang gaat kombineren heb het Herman van Veen vaak heel mooi zien doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Ja, ook benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 verrassend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 oef, op het nippertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Anouk vind het niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 (bewerkt) Nee en ze is genadeloos hard in haar kritiek, zonder overigens te zeggen waarom precies. 7 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 haha die gaat er uit in de eerste battle ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Is dit nou mooi zon jurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Het gaat niet alleen maar om de jurk maar meer om wat je op het podium uitstraalt, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 keigoed en ook nog Anouk die overleeft wel wat battles, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Tot de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 nou dat was het weer dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ik zit vast klaar voor vanavond. Nou, het is me ook meteen weer duidelijk waarom ik nooit naar GTST kijk. Not my cup of tea, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Even een paar koekjes gebakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Jummie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden