RUNNER Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 WEEKPACT 2 Maart Miranda Bol Jane Hardleers Hanneke Kurkdroog NOOITMEER Ik heb een steuntje in de rug nodig en meld me bij deze aan voor het weekpact!! Succes voor jullie en voor mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Succes NOOITMEER RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 WEEKPACT 2 Maart Miranda Bol Jane Hardleers Hanneke Kurkdroog NOOITMEER Paddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Eerste avond heb ik 't droog gehouden (twee grote kruidenthee op, dat dan weer wel ). Welterusten allen!! Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 WEEKPACT 9 maart 2014 Miranda Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 WEEKPACT 9 maart 2014 Miranda Bol Hardleers Het is mij afgelopen week weer gelukt, De behoefte om even öut" te gaan groeit echter. Ik heb het druk, ben nogal gestressed over van alles en nog wat en vind maar geen manier om die spanning op een andere manier kwijt te raken. Toch ben ik vast van plan om niet meer in die "drank afgrond"te stappen. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 WEEKPACT 9 maart 2014 Miranda Bol Hardleers MijnGerrit Paddy Iedereen succes! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 WEEKPACT 9 maart 2014 Miranda Bol Hardleers MijnGerrit Paddy Jane Iedereen succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 WEEKPACT 9 maart 2014 Miranda Bol Hardleers MijnGerrit Paddy Jane Hanneke Ik doe weer mee. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 WEEKPACT 17-3-2014 Wie doet er weer mee? Kom mensen probeer het eens. Iedereen kan het. Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 WEEKPACT 17-3-2014 Bol MijnGerrit Ik meld hier meteen dat de afgelopen week goed is verlopen. Gisteravond was niet helemaal fijn. Mijn vrouw is voor ruim een week in het buitenland. De kinderen waren in het weekend thuis en nemen dan toch het huis over. Allemaal goede zaken, die toch ook wat irritatie kunnen opwekken. Irritatie=trek, voor mij. Het is toch goed gekomen. Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 (bewerkt) gek he, bij mij begint de nieuwe week op de zondag (16e dus) en steeds als ik dat bedenk, hoor ik de stem in gedachten van meneer pastoor: en op de 7e dag rustte HIJ. ik ben dus een dubbel afvallige 16 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 nee bijdehandje daar val ik niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 WEEKPACT 17-3-2014 Bol MijnGerrit Erik Met de aanvulling; ik ga in deze periode ook niet roken of blowen. Gezien mijn foutje van gisteren vind ik het nodig om dit duidelijk met mezelf af te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 WEEKPACT 17-3-2014 Bol MijnGerrit Jane Erik Met de aanvulling; ik ga in deze periode ook niet roken of blowen. Gezien mijn foutje van gisteren vind ik het nodig om dit duidelijk met mezelf af te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Weekpact 17-3-2014 Bol MijnGerrit Jane Erik Hanneke Ik doe graag weer mee. Afgelopen week nuchter gebleven. Een mooie en nuchtere week iedereen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 weekpact 17-3-2014 bolletje mijngerrit jane erik hanneke miranda Paddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 WEEKPACT 23 maart 2014 Miranda Mijn Gerrit Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 WEEKPACT 23 maart 2014 Miranda Mijn Gerrit Bol Hanneke Een fijne week iedereen Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 WEEKPACT 23 maart 2014 Miranda Mijn Gerrit Bol Hanneke Jane Een fijne week iedereen Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 WEEKPACT 23 maart 2014 Miranda Mijn Gerrit Bol Hanneke Jane Paddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 WEEKPACT 23 maart 2014 Miranda Mijn Gerrit Bol Hanneke Jane Paddy NOOITMEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Zo Kanjers weer een week voorbij en volgens mij heeft iedereen het gehaald. We gaan er weer voor hé mensen? Wat is nu een week op een heel leven? Voor diegene die denken dat ze dat niet kunnen heb ik goed nieuws, we kunnen het wel hoor. Kijk maar naar dit draadje. Kom op, sluit je aan en probeer het. Weekpact 31-3-2014 Bolletje RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 (bewerkt) weekpact 30-3-2014 Bolletje Miranda Jane 30 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 weekpact 30-3-2014 Bolletje Miranda Jane MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden