Hanneke Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 WEEKPACT 31 Maart Bolletje Miranda Jane MijnGerrit Hanneke Ik doe graag weer mee. We kunnen het inderdaad zoals hier bewezen wordt. Ik ben de afgelopen week weer broodje nuchter gebleven. Een mooie week. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goed zo Hanneke, fijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 WEEKPACT 31 Maart Bolletje Miranda Jane MijnGerrit Hanneke Appeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 WEEKPACT 31 MaartBolletjeMirandaJaneMijnGerritHannekeAppeltje Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 WEEKPACT 31 MaartBolletjeMirandaJaneMijnGerritHannekeAppeltje Aicha Paddy Succes weer iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 WEEKPACT 31 Maart Bolletje Miranda Jane MijnGerrit Hanneke Appeltje Aicha Paddy Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Weekpact 6-4-2014 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Weekpact 6-4-2014 Bol. MijnGerrit Miranda Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Weekpact 6-4-2014 Bol. MijnGerrit Miranda Jane Mupke Ik doe weer mee, laten we er een lange lijst van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Bol MijnGerrit Miranda Jane Mupke Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Weekpact 6-4-2014 BolMijnGerritMirandaJaneMupkeMonster Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 WEEKPACT 6-4-2014 Bol MijnGerrit Miranda Jane Mupke Monster Aicha Hanneke De afgelopen week heb ik het weer nuchter gehouden. Hoera. Geeft moed voor de komende week. Iedereen een heel mooie en nuchtere week. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 WEEKPACT 6-4-2014 Bol MijnGerrit Miranda Jane Mupke Monster Aicha Hanneke Rapilos De afgelopen week heb ik het weer nuchter gehouden. Hoera. Geeft moed voor de komende week. Iedereen een heel mooie en nuchtere week. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 WEEKPACT 6-4-2014 Bol MijnGerrit Miranda Jane Mupke Monster Aicha Hanneke Rapilos Paddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Zonde Rapi maar je hebt jezelf vlug bij elkaar geraapt en hier op het weekpact gezet. Knap gedaan meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dank Bollie, dat houdt de moed erin, na zo'n positieve reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Mooie lijst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ja hé Ger? Ik zit te wachten tot we boven de 13 komen. Tot nu toe was het maximale aantal 13 kanjers, maar het zou mooi zijn als er wat meer mensen zich aanmelden. Gewoon dat iedereen van het forum een keer mee zou doen. Wow dat zou een lange lijst worden. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Ik hou wel van een beetje wedstrijd element of is de inschrijving op dinsdag gesloten? Zo goed Gerrit ? WEEKPACT 6-4-2014 Bol MijnGerrit Miranda Jane Mupke Monster Aicha Hanneke Rapilos Paddy Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 alles wat vanaf 6-4 nuchter was mag volgens mij inschrijven tot de 13de toch MG? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Ik meende dat het weekpact op zaterdag begint, dus de 5e, maar de oudgedienden weten dat natuurlijk precies. De stand is nu 11. Anders volgende week weer een recordpoging, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Met z'n allen lukt het wel: WEEKPACT 6-4-2014 BolMijnGerritMirandaJaneMupkeMonsterAichaHannekeRapilosPaddySkip Nog meer aanmeldingen zijn van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Weekpact 14-4-2014 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Weekpact 14-4-2014 Bol Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden