ProudMary Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Hoor wie klopt daar kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Kinderen zullen blij zijn als de pepernoten volgende maand alweer in de winkel liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Geneuzel over Sinterklaas in augustus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 en toch lagen er vorige week al pepernoten in de winkels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 dingen die zo heerlijk zijn kunnen zo maar verslavend worden, denk eens aan al die suikers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 Kersen zijn een stuk gezonder dan pepernoten en liggen nu in de schappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 pendule staat hier nog steeds op oude wintertijd, lekker vroeg dus nog hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 hiernamaals is niks voor mij nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 Niet dat ik de navigatie niet vertrouw,ik kijk ook graag op de borden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 (bewerkt) niet net, maar nu, als thuistaal, wel 8 augustus 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 weleens slakken gegeten, ga binnenkort doen, stikt hier van die beesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 (bewerkt) Beestenboel hier maar geen sjoege om eraan te beginnen 8 augustus 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 En hier dit jaar veel last van vliegen, maar gelukkig nit van muggen, want die steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 steken liet ik wel eens vallen met breien en dan was mijn moeder er voor het ophalen de pineut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Neutjes drinken doe ik vandaag maar niet, hou het bij multivitaminedrinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 drinken van zeker 3 a 4 liter water vandaag in de sauna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Na regen komt zonneschijn hoop ik ivm was buiten hangen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 vandaag maak ik een berg was vuil en vannacht mag mijn machine die weer school maken, mogelijk mag de wind het morgen drogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 En ik doe dingen vandaag die ik al veel eerder had moeten doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Oen dat je bent,dat had je veel eerder kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 doen rijmt ook op dikke zoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 En wel bedankt voor je positieve bijdrage voor mij huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Huttula is haar humor niet verloren ,suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 suikerverslaving is bij mij best hardnekkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Hardnekkig blijft mijn huidige positieve kant op mijn leven, halleluja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden