Yvonne Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 Herhaling is de kracht van de reclame zegt men. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 Mensen zijn kuddedieren, zegt men, soms denk ik aan mijn hoela Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 Hoela hoela hoela.... uiting van vleugde dool iemand die de el niet kan zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 (bewerkt) Genk is plaats in Belgie, beter dan Russische plaats Dnjepropetrovsk 26 juli 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 Dnjepropetrovsk heette vroeger Jekaterinoslav, wat ik eigenlijk een mooiere naam vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 Inderdaad, je zal maar wonen in het vroegere Stalingrad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 gradenboog kun je mooi de temperatuur mee meten, toch, denkt dom niet-blondje op de vroege ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Ochtendstond heeft goud in de mond, zijn inderdaad de gouden uurtjes wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 betreft mij ook steeds vaker dat ik van die vroege(re) uurtjes mag genieten, dat heb ik 's winters zelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 En toch Jane, ook 's winters is het heerlijk hoor, maar dan wel met de deuren dicht uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 raar dat het niet in me opkomt het dan uit te proberen misschien, maar dan lonkt het bed me toch meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Eerst, lees vroeger, was dat bij mij exact hetzelfde, maar in de loop van de jaren ben ik van een echt avondmens blijkbaar veranderd in een ochtendmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 mensenmens hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Hier druk, druk, druk vandaag, maar kop d'r veur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Veuruit kijken dan maar Suiker, hopelijk heb je vanavond een heel voldaan gevoel euver deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 dagdraad is daarvoor ook goed hulpmiddel als het me even teveel word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 worden we nat dan worden we nat, maar hier even niet, ik blijf binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Binnen,een mooi nummer van Marco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Marco van Basten, die tikte ze inderdaad vaak zeer stijlvol binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 binnen is voor mij huisarrest nu, ben (het) nu al zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Zat ben ik de bakken regen hier, dan moet ik het dak op als het te erg wordt om takken en blaadjes te ruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 uimenu is een functie waarvan ik, ook na meerdere keren gelezen te hebben, de betekenis nog steeds niet snap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Appie Happie was vroeger een leuke strip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 strippen kun je verf maar ook kleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Leren maat houden is voor veel mensen te veel gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden