blondie6173 Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Och, dan zet ik toch een bakkie voor je sugar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Sugarly hooper had het ook vast willen doen, maar nu kansloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Loos kun je zetten achter ongelooflijk veel woorden, Ć©Ć©n van de mooiste is Ā einde...Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 einde... van een verhaal is eigenlijk ... een nieuw begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Begin er niet meer aan,voegt niks toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 (bewerkt) toeristenseizoen is hier weer volop begonnen 21 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 En voor je het weet wordt het weer rustiger en zijn de vakanties voorbij.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 voor bij de borrel at ik vroeger chips, nu voor zonder, eet ik meestal pinda's, en in beide gevallen blijf ik voorbij de grens van overwicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Rumbonen zie ik nog altijd samen met rozen en rode wijn, oftewel met van Kooten en de Bie.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 bietjes in de salade, jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 mieren te over in mijn voortuin, ze komen gelukkig op dit moment niet binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 innen doen de belastingen momenteel volop bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Mijn kop koffie smaakt weer puik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 puike puzzels staan er dagelijks in de krant als je er tijd voor wilt vrijmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 maken we er weer een mooie dag van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Vandaag is een moeilijke dag voor sommigen, maar er is altijd een uitweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 uit wegrestaurants nam mijn zwager vroeger de bierglazen mee voor zijn verzameling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 We gaan gewoon stug door; soms is het moeilijk maar we zullen doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Aan Gerrits aandacht was blijkbaar ontsnapt dat Jane net iets eerder was met haar bijdrage.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ragebol, stofdoek en dweil zullen vandaag weer door mijn handen gaan, kaboutertjes kan ik nog steeds niet hier naartoe lokken.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ge was me net te snel af Yvonne, bijna draadje verpest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 pesto en pasta is misschien wel een ideetje voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Vandaag in ieder geval genieten van de dag en daar hoort uiteraard ook lekker eten bij.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Bij de les blijven is ons alles doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 (bewerkt) doel voor straks is beachen en erna naar het strand, ook weer beachen, ik val in herhaling 25 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden