huttula Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Scheldwoorden..vroeger deed het me zeer,nu niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Meer kunt ge van de Belgen toch nie verwachten eh... hoewel.. Messi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Messi, die denkt dat ie de Messias is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Is ie dat niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 dansend over het veld met de bal, scoren, publiek dat je verafgoodt; blijf dan maar eens normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Normaal gesproken kan voetbal me geen bal schelen, maar bij een EK of WK hou ik alles bij.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Bijen houden van bloemen en ik van hun honing Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Honing?! He, hallo hier ben ik weer! Ik ben MamaĀ Mia Beer. Honing vind ik o zo fijn en ik doe niet aan de lijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 lijntjes trekken, baantjes trekken, mijn strandkleding uittrekken en dan aan het koordje van de lamp trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 'rekken en er bij blijven' ...... uitdrukking die Wim Sonneveld gebruikte in zijn stukje over zijn dochter... meesterlijk.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 meesterlijke foto's op de tuinperikelendraad Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Draad ben ik regelmatig kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 wijting kun je heerlijk samen met een beetje kabeljauw klaarmaken en dan neemt ze de smaak aan van de dure vis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 vissen naar een complimentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 complimentje voor Monster; wat kun jij goed vissen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Zeg ken jij de mosselman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 maneschijn was Ā zoiets vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Vannacht heb ik geslapen als een roos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 roos pluk je als je boos bent, zet m op je hoed dan is morgen alles weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Goedele is dat niet een belgische voornaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 (bewerkt) voornaam is ze zeker mevr. Liekens, en nog spontaan ook 5 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ook gehoord dat ze meer weet heeft over bepaalde kennis van zaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 En daar krijgen sommigen rode oortjes van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 van plezier blozen dat is pas leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Leuk is nu blozen..voorheen wist ik me daar geen houding aan te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden