lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 maar buikschuiven heet sinds vrijdag Persieen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Een kop thee doet wonderen zo in de vroege ochtend, straks nog een bakje koffie en dan ben ik weer het heertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Heertje,speelde die ook mee in tita tovenaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Tovenaar Merlijn ken ik wel, hij zong het liedje 'Dat is waardoor de wereld draait'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 'Niet aan mij besteed' zou wel een leuk programma kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 word en blijf, nuchter, gezond, vastberaden, tevreden, blij en af en toe gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Af en toe gelukkig, gelukkig ben ik dat meer toe dan af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Afgezien van het ongelukje van blik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Bliksem, daar wordt ik echt niet vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Vandaar die ernstige blik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Blik op de weg had de veroorzaker beter kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 doe nou maar niet zo eigenwijs hoorde ik de podoloog denken toen ik vriendelijk maar beslist zei geen steunzolen te willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 gevalletje van Gerrit met zijn benen in de nek straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Straks weer naar het werk, nu eerst de douche opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 opzoeken van dingen in een ouderwetse encyclopedie is al lang verleden tijd, zo lang zelfs dat ik nu de schrijfwijze moest googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 vorm en inhoud staan bij google wat minder vast ook dan in zo'n meters dikke boekenrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Eigenlijk is dat ook niet meer van toepassing op ons, wij kunnen een BOB sticker op ons voorhoofd plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 meemaken zal ik zelf dat niet, als fervente fietser die al 34 jaar haar rijbewijs ongebruikt in de kast heeft liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Mijn Gerrit gaat studeren voor 'luchtzak', en dat gaan wij meemaken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 mijn hobby is ook zo'n matje. maar ik lig ook erg graag op t strand, in de sauna, op de bank voor de TV, gewoon in bed, dus eigenlijk is mijn hobby het liggen zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 maken we het weer mee dat er twee tegelijk schrijven en de laatste was ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Ik zelf was weer eens de laatste om wat over de matjes te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 mooier bij jou past misschien reuzennnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 boekhouder was ik zo 21 jaar, moet er nu niet meer aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 kon denk ik niet anders dan dat jij hert interessant vindt, voor mij werd het toen tijd om om te scholen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden