Gast Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Tussen d'oortjes zit het nu zo langzamerhand wel bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 mijten zorgen ervoor dat we ons nooit helemaal alleen hoeven te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 voelen de mijten zich opperbest, dan ga ik daar meestal van niezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 nie zen worre van mijten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 oor gaat gloeien, ogen tranen, neus dicht zitten; maar daar heb ik mooie pilletjes voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Orgelman ging voor het zingen de kerk uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 uitgetrokken wol werd vroeger meerdere malen gebruikt om mee te breien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 Ieniminie is een heel lief blauw vogeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 vogeltje, ik dacht een muisje uit Sesamstraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 Sesamstraat, Elmo is mijn held! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 heldere nachten, warme dagen en zwoele avonden, leve de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Wordt het dan niet eens tijd om werkelijk te gaan genieten van het leven ipv rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 renn en zenn kombineren hoort gelukkig ook bij het ouder en wijzer worden dus er is nog hoop voor Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Ritsen zijn handige sluitmiddelen behalve als je haast heb en er iets tussen blijft zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 (bewerkt) ten ongerieve van Rutger Hauer, weet ik nog uit Turks Fruit 1 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Ut stuk mi-j niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 niks van gesnopen helaas Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Use? There is no use in going back to what never would work. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 workouts helpen vet sneller verbranden en minder snoepen voorkomt dat vet, kun je nagaan wat er gebeurt als je beiden kombineert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Renaissance Na maanden van strijd kies ik toch voor de vrijheid die ik gemist heb in alle momenten. Na jaren van hoop op een beter verloop ben ik voorgoed uit de bloeiende lente. Maar ben ik gerust is het vuur is geblust, en het ijzer te koud om te smeden. Toch komt mijn tijd voor altijd terug en nog mooier dan in mijn verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 verleden week deden we de domino toch echt met slechts één zin per beurt Lotus66 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Urticaria is de medische naam voor netelroos of galbulten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 bulten kreeg ik vorig jaar nog van de zon en daarvoor slik ik nu urtizon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Agis zorgverzekeringen vergoed, met zo'n zonnige dag als vandaag, vast een middel tegen zonallergie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2014 Allergieen zat verzameld door de jaren heen van vis tot aan huismijt toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden