lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 onderwerpen aan iemand roept masochistische taferelen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 praten doen we hier met zinnen die beginnen met het laatste woord van de vorige zin Lotus, net als de stippen op een dominosteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dominosteen, de betekenis ervan heb ik nog nooit begrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 begrepen heb je misschien nu wel wat de bedoeling is? Lotus66 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Gissen naar welk woorddeel of woorddelen gebruikt worden voor een volgende zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 zin in mijn bedje nu, maar helaas moet ik eerst de was op hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 En dan is ook de tijd om te slapen zomaar weer voorbij, de nieuwe dag is inmiddels aangebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 (bewerkt) En die nieuwe dag is voor mij een dag om niet de was, maar de slingers op te hangen. 28 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 hangen ze er mooi bij hopelijk Lotus, en van e met je hubbie! Lotus66 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Bielzen houden de rails op gelijke afstand, maar een ander woord ervoor is dwarsligger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Ger, ik ben het spoor ben het spoor bijster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Sterker nog, de NS jammer genoeg ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Okergeel, de trein van 9 over heel een ogenblik is weinig, een blik te veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2014 Veel posting hier zijn grappig Lotus; je laatste is gewoon heel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ooit is kleiner dan nooit, maar belooft zoveel meer.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Meerwaarde hang ik aan yvonnes zin,vind het een mooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 mooie zin idd, kan zo op de spreukenkalender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Kalender die ik heb is nu van Loesje,de volgende word iets spiritueler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 spiritueler dan loesje betaat eigenlijk niet Hutt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Hutten bouwen als kind was eigenlijk ook telkens een spirituele belevenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 beleven is leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Even, heel even duurt ons leven, dus leven mensen, NU.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 nutella op mijn havermoutspeltpannekoekjes geven de lekkerste drie-in-de-pan ever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Evergreen is een gezond en lekker tussendoortje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden