lady jane Geplaatst 21 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 red den eerste den beste, Uzelf dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 dus zeg ik dit dagelijks in mijn klas en hoop dat ze er iets van onthouden, leuk vinden ze het in ieder geval, ook grappig, en hoop dat ze de essentie meenemen in hun leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 leven met sennn dus, kalmte bewaren....en eens nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 (Hmmm...even een intermezzo, mijn posting was een opvolging op mijn vorige..nu komt het wellicht verkeerd over) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 na denken komt doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Doen we de was nog buiten hangen of alleen maar in de droger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Droger heb ik voor als het slecht weer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Weer is er 'gewoon' Ā een nieuwe morgen aangebroken.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Gebroken rijst, wat moet je ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Ermee gooien bij een bruiloft, of voorspelt dat narigheid omdat het gebroken is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Roken is ook een bereidingswijze van voedsel, die bij mij op het lijstje staat om mee te experimenteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 enteren van schepen is zo 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 2013 doet er niet meer toe, wat geweest is is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Weest toch vooral beducht op wolven verkleed in schaapskleren.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Schaapskleren heb ik al een tijd niet meer aan gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 had is hier ook al te lang niet meer geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 geweest; het Duitse " Das war einmal' vind ik een mooie uitdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Uitdrukking geeft een beetje weemoedig gevoel.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Gevoelens we kunnen er niet omheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 omheen of eroverheen, maar komen zal ik er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ervaren van de vele gevoelens maakt dat je leeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 leef ten volle, geniet ten volle en ervaar ook de hobbels op je weg maar ten volle, dan heb je een vol(le)daan gevoel huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 (bewerkt) Gevoelens blijven hier rondwaren merk ik.Ā 26 mei 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 ikea roept ook gevoelens op als ik er rondwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Rond waarden en normen is soms veel te doen, dat blijven lastige onderwerpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden