lady jane Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 boose klinkt als een populairder woord dan drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ranken van aardbeienplant laten al weer bloempjes zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 zie niks, hoor niks, ruik niks, proef niks, ik slaap bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Bijna vier apen, onze Jane en straks net zo bruin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 bruin lijkt nu meer die rode apekontenwangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 konten, wangen, de lichaamsdelen vliegen hier in het rond, nou nou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Nou is nu niet echt een woord dat wij hier in B. veel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Gebruiken, taal, eten en veel andere zaken verschillen per stad, streek en land. Hoe zou men dit in B. dan stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 stel lenneke is belse dan zou ze lieve heten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 het en de zijn lidwoorden en daar maakt het dan weer niet uit of je in Nederland of Belgie bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Bent U bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Bewust leven, stilstaan bij de invloed die je zélf hebt op je eigen situatie is iets wat iedereen zou moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 " Doe normaal" zou misschien nog een plekje in deze mooie zin moeten hebben, soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 soms roept een dagdraad lezen wel 10 soorten emoties bij me op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Op steeds meer momenten weet ik dat ik 'horen, zien en zwijgen' in praktijk moet brengen en gelukkig lukt me dat ook steeds vaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Vaker is als nou, wij zeggen dan eerder dikwijls en vooral Nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 nuttig dagje gehad; weer wat pigment ter bescherming erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 erbij klinkt een beetje als een dialect voor aardbei; en die zijn er nu in overvloed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Overvloedig is het fruit te kust en te keur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 keurig bewerkt Wijfie, maar je maakt me wel nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 (bewerkt) nieuwsgierig zijn we hier naar onze vakantiegangers, van Thee nog niet gehoord! 21 mei 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 oordopjes wilde ik vanmiddag in de sauna wel hebben, met 3 luidruchtige russen naast me op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 Bankhangen is zorgen voor een rus-tmoment, maar dan liever zonder kwebbelende russen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 rus sennnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2014 sennnnnnn... kalmte kan u redden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden