Gast Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Hebt u heel mooi gezegd Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Yvonne heeft hier ook veel geoefend met mooie dingen delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 delen, vermenigvuldigen, optellen, aftrekken en Mijnheer Van Dalen wacht op antwoord; we maken Rapi helemaal gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 ge kunt Raps niet gek krijgen gerrit, zorg jij maar liever dat je relaxed thuis komt en een goeie nachtrust pakt straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Straks is ook alweer voorbij en nu is het tijd om naar mijn werk te gaan...Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Tijd om naar mijn werk te gaan geldt ook voor mij; vandaag gaan we de wereld redden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Reddende engel, nee nee nooit meer laat ik me in die positie drijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 drijven in de Middelandse zee en ik neem mijn luchtbedje mee, joepieajee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Jeetje, Jane gaat nu toch wel heel snel richting zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 (bewerkt) zon Von, voor morgen staat er regen en onweer op t menu 8 mei 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Men uit zich in't gemeen in 's lands taal; bestaat er een Turks equivalent voor ons badplaats-Nederlands " Zimmer Frei" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Freitag ist es morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Morgen is de eerste dag van de rest van ons leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Leven is het meervoud van lef heb ik ooit eens ergens zien staan.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 sta angst uit dat ik weer terug moet naar oude hotel, wil voor geen goud hier meer weg komende 2 weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 weken we hier langzaam, langzaam alle vieze laagjes er weer af en dan weer mooi opdrogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Drogen van de was zal vandaag binnen moeten plaats vinden denk ik.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 ik heb eindelijk even kunnen zonnen en zwemmen, hoop dat het bij jullie nu ook betert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Beter Turkije Jane, hier is het heel de dag druilerig en sombertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 sombertjes begon ook deze morgen, kletsnat geregend, gelukkig later op de dag eerste zon en zwemuurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 muurtje metselen, dat is onder andere wat ik hier dagelijks doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 'Doen' is soms gewoon de enige manier om een einde aan twijfels te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 aken en keulen bestaan ook uit muurtjes die niet in Ć©Ć©n dag af waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 en hardlopers blijken vaak doodlopers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Lopers op de trap met koperen traproeden, heerlijk om mee te spelen maar Oma werd dan boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden