lady jane Geplaatst 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 (bewerkt) automerken zeggen mij weer niets, ik heb er meer de associaties mee van my god uit OMG 28 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 MG is inderdaad een automerk en doet ook mij iedere keer weer denken aan omg, ik houd het dus maar gewoon op Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ritjes maken in een MG even langs Gerrit en onder tussen even je moeder bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Bellen met de politie kun je ook overwegen omdat ik zelf altijd aan "Ik ben Gerrit" van Gerrit Dekzeil moet denken; kijk eventueel op de muziekdraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Muziekdraad heb ik niet veel mee maar met muziek op zich wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 wellnessdagje was weer heerlijk met als hoogtepunt een eucalyptiskristallen opgieting: kippenvelmoment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 momenteel speelt dankzij MG het liedje in mijn hoofd: "Ik ben Gérrittt, en ik steel als de ráven......." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Raven die stelen nestelen hier niet, wel duiven, koolmezen en winterkoninkjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 koninkjes van de zomer zijn momenteel lekker zoet en sappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Sappige peer sla ik trouwens ook niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Een muilpeer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Wel de bedoeling dat je je houdt aan de regels van de domino Mary, dus je begint je zin met het laatste woord(deel) van de vorige, in dit geval was dat dus 'af'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Oh, okay. Had ik niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Tja, dan weet ik effe niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Afgezien daarvan gaat het spel wel door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 doorgaan met ademhalen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Ook ik weet even niets, dus dat is mijn bijdrage op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 winterkoninkjes doen mij denken aan de zomerkoninkjes uit eigen tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 momenteel zitten we op blz 440 Monster, en jij waarschijnlijk in je tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 tuinen we allemaal wel een keertje in, zo af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Toetjes maar dan zelf gemaakt zijn voor mij de krentjes in de pap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Paprijst is ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Erwtensoep is ook niet te versmaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 maden zijn alleen geroosterd lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Lekkerbekje bij het woord alleen al loopt het water me in de mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden