Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zal zelf beginnen
Ik heb al een hele tijd een paar moonboots staan, maatje 40. Het is een herenmodel.
Zonde om weg te gooien want ze zijn zo goed als nieuw.
Gratis af te halen dus.
:)

• Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Leuk initiatief Woman.
Ikzelf heb op dit moment ff niks, maar wie weet komt dat nog
Wellicht over een tijdje een broodbakmachine haha (grapje hoor)

Geplaatst

Hij hangt nu in de kast Spud.
Tijdens de lessen draag ik een shirt met lange mouwen, en bij de optredens een zelfgemaakt kostuum.
Ik heb em beetje verknipt en heb em tijdens een optreden gebruikt in juni, onder een zelfgemaakte top. De punt van voren kleed erg mooi af, dus als ik geen blote buik hoef of wil dan is het mn favorietje :)

Geplaatst

Heb wel een kruk voor je Woman maar dat zoek je waarschijnlijk niet anders noemde je het geen wandelstok.

Over is ook eenpersoonsbed met dekbed en linnen goed er voor. Broodbakmachine en een delonghi espresso apparaat.

Geplaatst

Voor de liefhebber heb ik het boek 0% alchohol van Herm Kisjes.

beschrijving: Alcoholverslaafden hebben het moeilijk met vragen om hulp. Vaak kloppen ze als de problemen niet meer te overzien zijn pas aan bij een hulpverlenende instantie. Maar om een voorbeeld te geven: in 2003 onderging niet meer dan drie procent van alle problematische drinkers in ons land een behandeling bij de hulpverlening. Van hen had 43 procent al langer dan tien jaar problemen met alcohol.
Trouwens, wanneer een verslaafde om hulp vraagt, wat gebeurt er dan? Stoppeen met alcohol is niet het nemen van een pilletje op zijn tijd. Hoe kun je in 's hemelsnaam stoppen. Krijg je wel een beter leven zonder alcohol?
Ik heb die vraag gesteld aan ervaren niet drinkende alcoholverslaafden. Het leverde acht verschillende openhartige antwoorden met veel overeenkomsten op. Maar het ultieme antwoord op de vraag hoe je kunt stoppen met alcohol zit er helaas niet bij.

Wie o wie kan ik er blij mee maken.

Wellicht dat hij zo kan blijven rouleren onder de ADB'ers. Dat zou ik erg leuk vinden.

Geplaatst

Geen punt hoor houtje je mag hem zo bij me op komen halen. Krijg je er een ander bakkie koffie bij hahaha.

Ik barst nog van die poppetjes van AH dus als iemand ze wil hebben (of om te ruilen) is dat kee hoor.

Geplaatst

Ik heb nog een mooi boek liggen die ik wil weggeven. Te mooi om in de kast te laten staan:
The English Patient van Michael Ondaatje (ned. versie)

En volgens mij was Druppie opzoek naar sneeuwkettingen maatje brommer.

Geplaatst

Gratis af te halen of ik stuur het per expresse:
een vervelende herfst-dip, erg hardnekkig
en een kortdurende heftige trek.
Erg trouw en aanhankelijk, wat je ook doet
ze komen altijd terug!
ze horen bij elkaar dus hebben ze dezelfde roepnaam: boemerang.
Wie het eerst komt het eerst haalt!

• 4 weeks later...
Geplaatst

En jullie zijn ook lekker slim want had zeker naar Ari toe 3 keer aangegeven dat in 26 figuurtjes had. Geen reactie dus de kliko ingegooid.

Denk dat er toch te veel draadjes zijn om het allemaal bij te houden.

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
Geplaatst

Isa
Ik heb hier nog 18 voetbalplaatjes liggen.
Als je nog interesse hebt?

• 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...