Otje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ik zal zelf beginnenIk heb al een hele tijd een paar moonboots staan, maatje 40. Het is een herenmodel. Zonde om weg te gooien want ze zijn zo goed als nieuw. Gratis af te halen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Leuk initiatief Woman.Ikzelf heb op dit moment ff niks, maar wie weet komt dat nogWellicht over een tijdje een broodbakmachine haha (grapje hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 hihihi witte,dan houdt ik me bij voorbaat al aanbevolen! leuk draadje om op te zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Hij hangt nu in de kast Spud. Tijdens de lessen draag ik een shirt met lange mouwen, en bij de optredens een zelfgemaakt kostuum. Ik heb em beetje verknipt en heb em tijdens een optreden gebruikt in juni, onder een zelfgemaakte top. De punt van voren kleed erg mooi af, dus als ik geen blote buik hoef of wil dan is het mn favorietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Gezocht: Wandelstok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Heb wel een kruk voor je Woman maar dat zoek je waarschijnlijk niet anders noemde je het geen wandelstok. Over is ook eenpersoonsbed met dekbed en linnen goed er voor. Broodbakmachine en een delonghi espresso apparaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Lief Drupje, nee ik wil echt een wandelstok. En, ik zoek ook een katje of een poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Laat de prins het maar niet horen!Alhoewel.. een sappig reetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goed idee!Ik wil dolgraag een espressomachine hebben Drup!Moet ik hem bij jou komen ophalen?Geen punt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Dar, ik heb twee sneeuwwitjes.Pb me even je adres anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Dar ik heb een Doc, nr 9Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Voor de liefhebber heb ik het boek 0% alchohol van Herm Kisjes.beschrijving: Alcoholverslaafden hebben het moeilijk met vragen om hulp. Vaak kloppen ze als de problemen niet meer te overzien zijn pas aan bij een hulpverlenende instantie. Maar om een voorbeeld te geven: in 2003 onderging niet meer dan drie procent van alle problematische drinkers in ons land een behandeling bij de hulpverlening. Van hen had 43 procent al langer dan tien jaar problemen met alcohol.Trouwens, wanneer een verslaafde om hulp vraagt, wat gebeurt er dan? Stoppeen met alcohol is niet het nemen van een pilletje op zijn tijd. Hoe kun je in 's hemelsnaam stoppen. Krijg je wel een beter leven zonder alcohol?Ik heb die vraag gesteld aan ervaren niet drinkende alcoholverslaafden. Het leverde acht verschillende openhartige antwoorden met veel overeenkomsten op. Maar het ultieme antwoord op de vraag hoe je kunt stoppen met alcohol zit er helaas niet bij.Wie o wie kan ik er blij mee maken.Wellicht dat hij zo kan blijven rouleren onder de ADB'ers. Dat zou ik erg leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 ps een pb'tje met het adres waar het naar toe moet en het komt helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik heb nog een Grumpy, neem m zondag wel meewie m wil mag m komen halen!(hoezo manipuleren?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Geen punt hoor houtje je mag hem zo bij me op komen halen. Krijg je er een ander bakkie koffie bij hahaha.Ik barst nog van die poppetjes van AH dus als iemand ze wil hebben (of om te ruilen) is dat kee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik heb nog een mooi boek liggen die ik wil weggeven. Te mooi om in de kast te laten staan: The English Patient van Michael Ondaatje (ned. versie)En volgens mij was Druppie opzoek naar sneeuwkettingen maatje brommer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 En ik heb de video van The English Patientwie een adres of postbus pb-t krijgt m nogvoor 5 dec. als kadootje (zonder rijmpje dat weer wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Goed idee Jane, ik zal ook eens in mn video en dvd collectie duiken of ik iets wil weggeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Gratis af te halen of ik stuur het per expresse:een vervelende herfst-dip, erg hardnekkigen een kortdurende heftige trek.Erg trouw en aanhankelijk, wat je ook doetze komen altijd terug! ze horen bij elkaar dus hebben ze dezelfde roepnaam: boemerang.Wie het eerst komt het eerst haalt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Ben weer lekker slim bezig want had dit hele draadje vergeten. Ja Houtje je mag hem ophalen hoor en hij is nog zo goed als nieuw, tis een DeLonghi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 En jullie zijn ook lekker slim want had zeker naar Ari toe 3 keer aangegeven dat in 26 figuurtjes had. Geen reactie dus de kliko ingegooid.Denk dat er toch te veel draadjes zijn om het allemaal bij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Gezocht : Kamerscherm Voor in mn showroom ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 IsaIk heb hier nog 18 voetbalplaatjes liggen.Als je nog interesse hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Wie is er geïnteresseerd, of weet iemand die jonge katjes wil?Heb er nu nog 3.Ze zijn 29 april geboren, en bijna gespeend nu.http://yfrog.com/1akittensjuni2010007j Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Tsjonge krijg die foto niet geplaatst, wat doe ik nu verkeerd? Edit; het is gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden