krekel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 mijn maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik verstond het als "appeltjesdraad"? Hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dit doe ik zelfs niet als ik dronken ben. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 pardon? maak me gewoon heel er zorgen zelf een dronken kiop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Krekel, ik vind het niet leuk dat je iets verontrustends zegt om dan te verdwijnen. Dat bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 wat ben jij een onzttend naar wijf Jen stel zo voor stop eens drinken getverdegetverdede behhhhhhhhhhhhhhhhh wat een vies wijf ben jij geeetverter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: krekelzelf een dronken kiop?quote> Iets gedronken? Ja.Dronken? Nee.Waarom val je mij daar trouwens op aan? Ik geef gewoon mijn mening. Ik ben niet degene die hier spelfouten aaneen komt rijgen om daarna te verdwijnen.Begrijp me goed, je mag dronken op dit forum komen wat mij betreft, maar blijf dan, en verdwijn niet telkens als iemand je aanspreekt. Wij zijn mensen van vlees en bloed en we maken ons zorgen om jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 krekel STOP hiermee meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Lieve mensen, Probeer niet te reageren dat is het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Bol, ik wil nog wel even reageren op Krekel hier en ga dat dus doen ook verder hoop ik dat dit draadje daarna hèèl snel naar beneden gaat zakken! Krekel, (in de hoop dat je dit leest....) Ik heb even de dagdraad van vannacht doorgescrolld en kwam ook dit draadje tegen! Ook ik schrok bij het lezen van jouw eerst posting hier zoiets aanmaken en alleen je eerste posting zo achterlaten....dat kun je niet maken! Je laat mensen heel ongerust achter in de onzekerheid of er wel/niet iets ergs met jouw maatje is gebeurd. Met drank op geschreven, dat is heel duidelijk maar toch geen excuus vind ik Krekel. Op de dagdraad schrijf je over na-maak mensen in mijn ogen is dit hele schrijven van jou vannacht namaak want dit is ècht niet de Krekel die ik in nuchtere toestand ken! Zeker ook je uitval naar Jen toe Krekel ik vind dit onterecht en niet dat Jen dit verdient heeft!! Ik denk ook dat je straks misschien, als je weer bent wie je ècht bent (lees: zonder drank!), hier enorm spijt van gaat krijgen maar jij moet zelf dan de puinzooi weer opruimen Krekel dat moeten mensen vaak achteraf na een zuipfestijn zo ook jij hier.... het is niet voor niets dat we de uitdrukking kennen: drank maakt meer stuk dan je lief is! aan jou wat je met de drank gaat doen opzuipen of gaan voor een beter bestaan Krekel! Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @ Krekel: ik sluit me helemaal bij Sha aan. Het is beangstigend omdat we niet met Apple kunnen mailen. Zeg a.u.b. zo snel mogelijk wat nu de bedoeling was van je verhaal en hoe het met Apple is. Wilskracht en goede ingrijpers gewenst! Ik voel me heel machteloos. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten