lady jane Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 kompassie naar anderen zal ook jou veranderen:heart: JB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 'Geef mij een bal om 10 keer een boom te passeren, dan loop ik er 8 keer tegenaan' Kevin Hofland, oud voetballer van oa Feyenoord en PSV over zijn voetbalkwaliteiten.... ik noem het zelfinzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Wanneer het aankomt op jong blijven, is een dagelijkse mentale opkikker effectiever dan een facelift. Marty Bucella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig. Albert Einstein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dat we beter zijn is logisch; of we winnen is een tweede. onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Elkaar begrijpen, is elkaar ontspannen. Eigen gedachte inzender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Rust komt van binnenuit, zoek het niet aan de buitenkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 een eendagsvlieg uit de Vogezen zat in zijn memoires te lezen Hij schrok toen hij zag 't is nog maar kort dag een weekdier, dat wil ik graag wezen. leukespreuk.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Heb uw tegenstanders lief, want zij onthullen u uw gebreken. Franklin, Benjamin (1706-1790) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Je kunt alleen tijd verspillen als je ervan vergeet te genieten. leukespreuk.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Het leuke van het vak schrijven is dat je het nooit leert. - Simon Carmiggelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Geen verstandig mens zal ooit zeggen, dat van mening veranderen onstandvastigheid betekent. - Cicero - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Alleen mensen die het goed hebben lezen thrillers; mensen die in nood verkeren lezen rustige boeken. Godfried Bomans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Immers de mensen zijn, zoals ik al herhaaldelijk heb betoogd, zich wel bewust van hun daden en begeerten, maar niet van de oorzaken waardoor zij worden gedreven iets te begeren. - Baruch Spinoza (1632-1677) - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 In elke ervaring schuilt een verborgen schat. Neale D. Walsch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Het oordeel is het graf van de verwondering.” - Fons Jansen (1925 – 1991) cabaretier - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Golven kun je niet tegenhouden maar: je kunt wel leren surfen. Jon Kabat-Zinn oprichter mindfulness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Liefde is als een cryptogram: geef me de oplossing erbij en ik snap er nog niks van. Theo van Gogh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Soms zie je het leven pas als je er vlak voor staat, en daarom moeten we nooit vanuit de verte oordelen. Jon Kalman Stefansson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Zonder tegenslag bestaat er geen overwinning. Siddharta Gautama Boeddha nepalees spiritueel leider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 De goden houden ook van een grapje - Aristoteles - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 een volslanke dame uit Asten die wilde niets weten van vasten want ze had erg veel trek in lekkere vette snack en liever de lusten dan lasten. leukespreuk.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 De wijze pot niet op. Als hij wat hij heeft aan anderen geeft, heeft hij zelf nog meer. Lao Zi (Daodejing, ca. 400 v.Chr.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ik begon de dag met 10 goede voornemens; ze zijn nu al op. Loesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dat gevoel dat als je niet op de klok kijkt je vakantie ook nooit ophoudt. Loesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden