Marc Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 "Door te twijfelen komen we tot de waarheid." Marcus Tullius Cicero, Romeins staatsman en schrijver (106 v.C. - 43 v.C.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Marriage is about love divorce is about money. Uit de Margriet van deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 "Als mensen het met me eens zijn, voel ik altijd dat ik ongelijk moet hebben." Oscar Wilde, Iers schrijver (1854-1900). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Het afscheid verlengen is niets waard; je verlengt niet de aanwezigheid, maar het vertrek. Bibesco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Droom het... Wens het... Doet het! Muurschildering Zuid-Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Om innerlijke rust te vinden, moet je afmaken, waar je aan begonnen bent. Boeddha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 verdraagzaamheid is liefde, bevangen door de ziekte van hooghartigheid. Kahlil Gibran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Geluk is als een vlinder die ongrijpbaar is zolang je erop jaagt, maar die op je neerstrijkt als je rustig gaat zitten... Nathaniel Hawthorne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Je kunt je ergeren aan alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht. Auteur onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 De grootste fout die je in het leven kunt maken, is voortdurend bang zijn er een te maken. Elbert Hubbard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Trouw, is het geheugen van het hart. Fliegende Blátter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Door het leven gaan met een gesloten hart is als het maken van een zeereis opgesloten in het ruim. Alexander Lowen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Als je niet graag doet, wat je doet en niet doet wat je wèl graag doet; dan heb je wanklank boven muziek verkozen. Kahlil Gibran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Leven is tekenen zonder vlakgum. Auteur onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Geld is als mest; het is alleen goed als het wordt verspreid. Francis Bacon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Wanneer ik met mijn kat speel, hoe weet ik dan dat zij geen tijd met mij verdrijft in plaats van ik met haar? Michel de Montagne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Wie zijn bestemming kent, vindt de weg. Lao Tze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Falen is succes dat zich warmloopt. Amy Tan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Niet het gebrek aan liefde, maar het gebrek aan vriendschap, is de oorzaak van ongelukkige huwelijken. Friedrich Nietsche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Als je een muur opricht, denk dan aan wat er buiten blijft. Italo Calvino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Neem niet méér vrienden dan Uw hart kan bergen. Julien de Valkenaere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Als een vriend je geld te leen vraagt; vraag je dan af, welke je bereid bent kwijt te raken. onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: jane4Als een vriendje geld te leen vraagt;vraag je dan af, welke jebereid bent kwijt te raken.onbekendquote> Leen 'n vriend, koop 'n vijand.Vader van 'n vriend van me, die overigens altijd alles kon missen.Hij leende dan ook nooit uit, gaf 't gewoon.Dat gaat nog steeds zo met die vriend, als 't moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Wanneer meningen verschillen als de noord- en zuidpool, dan ligt er nog een hele wereld tussenin. Eigen gedachte inzender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 De geneeskunde heeft zo'n enorme ontwikkeling doorgemaakt dat er nagenoeg geen gezond mens meer is. Aldous Huxley, Engels schrijver (1894-1963). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden