lady jane Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Als je wilt geven zul je altijd iets hebben om te geven. Marieke Zadelhoff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ik vertrouw op het proces waarin ik zit Ik probeer geen uitkomst te forceren psychologische inzichtkaarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Macht zei tegen de wereld: 'Je bent van mij' Liefde zei tot de wereld: 'Ik ben de jouwe' De liefde won. Rabindranath Tagore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Tussen het volhouden door mag je best even uitrusten (Olaf Hoenson) Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Droom alsof je eeuwig zult leven; leef alsof je vandaag zult sterven. James Dean. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 De natuur telt geen uren Alleen de mens wil weten hoe laat het is.. Eckhart Tolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2011 Eigenlijk praten we alleen tegen onszelf; soms praten we luid genoeg zodat anderen ons kunnen horen. Kahlil Gibran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Woede is een gemoedstoestand die maakt dat je mond sneller werkt dan je verstand. Evan Esar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 De eenzaamheid is een stille storm, die al onze dode takken afbreekt. Kahlil Gibran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 ....om vervolgens weer nieuwe aan te laten groeien (vulde ik automatisch aan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Zolang je anderen kunt helpen ben je niet arm. Grace Kaunda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 In het begin verzet een vrouw zich tegen de stormloop van een man, maar aan het eind verhindert zij zijn terugtocht. Oscar Wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 "In het leven komt het er steeds op aan hoe men het voelt, en niet hoe het is." Louis Paul Boon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, inplaats van de tweedehands uitvoering van een ander. Judy Garland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Trek gaat weer voorbij; de momenten van trek worden niet korter door weer te gaan drinken. Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Je kunt het licht niet ontdekken door de duisternis te analyseren. Wayne Dyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Als je korter bij God wilt komen, kom dan korter bij de mensen. Kahlil Gibran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Door de dingen in een groter perspectief te zien, hoef ik mij niet te laten overweldigen door incidentele gebeurtenissen. psychologische inzichtkaarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hoe dieper, verdriet in Uw wezen kerft, des te meer vreugde U kunt bevatten. Kahlil Gibran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Bij de kleine dcktatortjes; de dictoriale frikken, zijn hun talenten omgekeerd evenredig, met hun machtswellust. J.A. Rispens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Alles valt te overleven behalve de dood. Oscar Wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 It's the one who won't be taken who can not seem to give And the soul, afraid of dying that never learns to live. uit: The Rose Bette Middler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 "De beste manier om chaos te veroorzaken is alles te regelen." K. Boullart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Zoek een boom en laat hem je leren wat stilte is. Eckhart Tolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden