Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Door niet te oordelen, schep je stilte in je geest. Deepak Chopra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Toen ik in the good old UK het boek " deepak chokra on golf" zag werden mijn vermoedens en vooroordelen weer eens bevestigd. De oordeler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Wie van zijn bezit iets weggeeft geeft slechts weinig. Echt geven is zichzelf geven. Kahlil Gibran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Zo is 't, niet: pick up the pieces, maar: pick out the pieces. En 'n veroordeler ben ik niet echt, ik denk het mijne. Maar ik kan wel heel goed veroordelen als ik het echt mise vind. De rust, Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Haddock...de rust ja... In deze wereld zal haat nooit beëindigd worden door haat maar door liefde dit is een eeuwige waarheid... Boeddha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: ShahireIn deze wereld zal haat nooit beëindigd worden door haatmaar door liefde quote> Zeker weten, liefde is beter/sterker, maar ook luxer.Budha preekt ook opium. Opium is wat ik nu net achter me wil laten.We vreten nog steeds alles op, in de westerse wereld.En dan zie je nu op het nieuws dat het, godverhoede, zo erg met de wereld is dat de Brazilianen 80% van hun regenwoud willen kappen! Dat kan toch niet? Want we hebben hier al alles gekapt!De houdtmoedter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Onze gebreken blijven ons altijd trouw; onze goede eigenschappen maken elk ogenblik slippertjes. Marie von Ebner-Eschenbach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Het vermoeiendste werk is het werk dat je maar niet afmaakt. William James Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 "Veel mensen verzuimen te leven, omdat zij zich ermee tevredenstellen slechts een rol te spelen" Baer-Oberdorf, Duits schrijver (1870-1940). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 De kinderen van vandaag zijn ook niet meer van gisteren. Leo de Vos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Luisteren naar je gevoel is heel iets anders dan emotioneel reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wat bij dieren de natuur heet, noemen wij mensen ellende. Blaise Pascal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Dat wat je uitzonderlijk maakt, zo je dat al bent, is ook dat wat je eenzaam maakt. Lorraine Hansberry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wij zijn zo kwetsbaar dat wij niet kunnen vermijden door de wereld geraakt te worden. Chögun Trungpa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. Groucho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Bijna alle mensen sterven aan hun geneesmiddelen, en niet aan hun ziekten. Molière Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Niet het tekort aan liefde, maar het tekort aan vriendschap is de oorzaak van slechte huwelijken. Friedrich Nietzsche, filosoof (1844 - 1900) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Geloof in jezelf, dan gaan anderen in jou geloven. Eigen gedachte inzender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 We worden niet bemind omdat we goed zijn; we zijn goed, omdat we bemind worden. Desmond Tutu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Als ik mij geheel onthoud, onthoud ik het Geheel beter. Erik Stofferis - "De grote verdoving" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Wat het einde van de weg lijkt, is misschien slechts een bocht. Trap dus niet meteen op de rem! Robert H. Schuller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik ben graag alleen werkelijk eenzaam voel ik me slechts in gezelschap. Marc Callewaert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Er is moed voor nodig en een zuiver gevoel om je eigen maat te leren kennen. Ansel Grün Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 mijn maat is een maatje meer. eigen inbreng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden