lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Je huiswordt je thuiswanneer je het deeltmet anderen.Ed van den Bergen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Hoe wanhopig moeilijk is heteerlijk te zijn met jezelf; het isveel makkelijker eerlijk te zijnmet andere mensen.Edward F. Benson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Op de kruispunten in je leven,krijgt jouw bestemming vorm. Anthony Robbins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Het leven is een groot pak kleine dingen. Oliver Wendell Holmes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Rijkdom bestaat niet uit het hebben van grote bezittingen, maar in het hebben van weinig behoeften.Epicurus 341vC-270vC, antiek Grieks filosoof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Kinderenzijn de ankersdie de moedervasthechtenaan het leven.Sophocles. (Grieks dichter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Tot je erbij betrokken bent is er een periode van aarzeling en een kans om je ervan terug te trekken. Goethe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 "Een intellectueel is iemand die een onderwerp heeft gevonden dat interessanter is dan seks."Richard Horatio Edgar Wallace was een Engelse journalist en schrijver van misdaadthrillers en toneelstukken. (1875-1932). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Honderd uren stress levert vaak minder opdan honderd minuten stilte. Paul Toaspern Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Waar woordentekort schietenspreektde muziek.Hans Christian Andersen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 "Denken is interessanter dan weten, maar minder interessant dan kijken."Johann Wolfgang von Goethe, Duits dichter en wetenschapper (1749-1832). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Als God zwijgt kun je hem doen zeggen wat je wil.Jean Paul Sartre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Vrijheid is dat je kunt zijn,in plaats van te moeten zijn.René Magritte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 De natuurdoet nietszonder doel.Aristoteles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 "Filosofie: het vakgebied waarbij je een hoop stof doet opwaaien en vervolgens klaagt over het feitdat je niets kunt zien."Gottfried Wilhelm von Leibniz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Als ik succesvol in het loslaten ben, brengt mij dit tal van positieve resultaten:1. Door los te laten is het mogelijk mijn grenzen te bepalen.2. Mijn leven wordt beter beheersbaar - ik overzie situaties, omdat ik niet meer toelaat, daarbij betrokken te worden.3. Ik kan een gezonder besluit nemen, kan funktioneel optreden, raak niet door de omstandigheden geisoleerd.4. Ik reageer minder emotioneel op het gedrag van iemand anders, kan me daarvoor afsluiten. Het gevolg is dat mijn leven meer waardigheid heeft.5. Ik kan meer meevoelen, omdat ik minder emotioneel reageer. Dit geeft me de kans om situaties goed te beoordelen voordat ik actie onderneem.6. Zo bescherm ik mezelf tegen tal van aanvallen van buiten. Ik laat niet meer zo gemakkelijk toe dat mijn gemoeds- kalmte vernietigd wordt.7. Loslaten helpt me om dìe dingen te aanvaarden die ik niet kan veranderen.8. Loslaten helpt me om een veiliger weg te gaan en een veiliger leefruimte te scheppen. Dit is natuurlijk minder opwindend, maar ik verkies de vrede en de rust.*van al-anon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Als je valt, raap dan telkens iets op.O. Avery Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 "Sluit gij uw deur voor alle dwalingen, dan sluit ge de waarheid buiten." Rabindranath Tagore, Indisch mysticus en dichter (1861-1941). Citaat afkomstig uit: Verdwaalde vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Optimisme is het vertrouwen dat dingen beter kunnen. Olaf Hoenson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Schoonheid is een balans tussen innerlijk en uiterlijk. Madeleine van Zweden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Wanneer twee olifanten vechten, heeft het gras daar het meest onder te lijden. Swahili sprekwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 "Wie een aalmoes vraagt, bloost eenmaal; wie weigert haar te geven tweemaal." Turks gezegde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Levenskunst ligt dichter bij de krijgskunde dan bij de danskunst. Marcus Aurelius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 De dingen die je niet kan tellen, zijn van ontelbaar belang. Albert Einstein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 "Vaak ligt je grootste succes slechts één stap verder van wat eerst je grootste mislukking was." Brian Tracy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden