Kate Geplaatst 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2009 Zoals op de dagdraad vermeld kom ik dus waarschijnlijk toch.Ik had afgehaakt om niet meer te hoeven dubben en na onrust op het forum waarbij elkaar dingen werden toegewenst die ik echt niet vond kunnen. Maar daar is ook een ban op gevolgd.Laat ik nu niet het negatieve de overhand laten hebben. Ik zit hier toch niet voor niks al zolang.Als ik niet te moe ben door allerlei afspraken en spannende dingen komende week kom ik dus.(ja toch nog een slagje om de arm...)Joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2009 Jammer! Ik kan niet op zaterdagmiddag. Had het erg leuk gevonden jullie (weer) ontmoeten.Ik wens jullie veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Ik kom ook zaterdag!Dit even voor de planning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 11 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Jammer Wing en Bambam Maar leuk Kate en Gem Speaking of de planning: hierbij even de definitieve lijst tot zover, in willekeurige volgorde en gebaseerd op deze topic en wat dingetjes die ik hier en daar tussen de regels door heb opgevangen. Laat je aub asap weten als je je hebt bedacht, als ik je vergeten ben of als je er vanaf wil? Of als je het van iemand weet die hier niet zoveel meer komt? Dit ivm catering en reservering. Alvast bedankt!LunaleeMarjoSafiCarolienZizaAnjoCPASTassekeHoutjeAlbertinaTapasKohtjeAnnaSootheKateHarGemRene SWomanSpud (vanuit haar isoleercel?)KirkyVie MariekeSneeuwitjeWingchunPippiKaiaNog 5 nachtjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Hoi Pippi, ik had iets over een blauwe jurk gezien en dacht: een brutaal mens heeft de halve Pip Ik heb ook alle twijfelaars op de lijst gezet, kwestie van ruimte scheppen en een flinke dosis wishfull listing! Zou iedereen svp voor donderdag 12 uur nog even willen reageren?Trouwens even iets anders: wij boekschrijfsters hebben gisteren vernomen dat de drukker het boek helaas niet op zaterdag af kan hebben... erg jammer want we hadden ons er erg op verheugd! Wel zal er gelegenheid komen om je alvast voor het boek in te schrijven, en meer tijd om al jullie wekenlang vlijtig ingestudeerde kunstwerken, toneelstukjes, toespraken, e.d. uit te voeren en last but zeker not least: de prachtige locatie, de lekkere hapjes en natuurlijk het unieke gezelschap blijven onveranderd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Op de valreep nog even Ik dacht dat ik allang op het lijstje stond.Had ik toch bijna voor niets helemaal naarAmersfoort gereist.Bammetje, heel erg jammer.Het zal niet hetzelfde zijn zonder jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Beste Kaia, u gaat voortvarend te werk, dat zeker.Het in niet duidelijk of ik kom, dat had ik ook niet aangegeven.Wat Anna doet? Geen idee!Dit is hoe ik er voor sta.Ik heb m'n bedenkingen!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Stien! Hoe kon ik jou nu vergeten? Stopmaatje je weet hoe ik er over denk... ik hoor dan nog!De tot zover de herziene lijst voor nu:LunaleeMarjoSafiCarolienZizaAnjoCPASTassekeHoutjeAlbertinaTapasKohtjeAnnaSoothe (?)KateHarGemRene SWomanSpud (vanuit haar isoleercel?)KirkyVie MariekeSneeuwitjeWingchunStienKaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik heb woman al een tijdje niet gelezen.Wel kan ik zien of zij is ingelogd.Daarom heb ik juist als zij was ingelogd gevraagd hoe het gaat.Geen reactie gehad.Jammer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Spud komt, zo heeft zij mij vannacht nog meegedeeld vanuit haar isoleercel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Sinds begin april heb ik niets meer van ReneS vernomen. Hij is toen ook gestopt met roken en ging naar het stoppen met rokenforum, maar daar heb ik hem ook al zo lang niet meer gelezen.Hopen doe ik het beste natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: pippiHoi Kaia, ik kom niet hoor, al is de lijst wel heel aantrekkelijk. Ik had ook niet anders wergegeven bij mijn weten. Wens iedereen wel een hele fijne dag en veel trots bij de uitreiking van het boek! Ben trouwens heel benieuwd of ik de personen van het forum eruit kan halen. Een paar zullen overduidelijk zijn denk ik . Van Kaia's lijst van 12.5.2009 01.31 zijn er 9 mensen die ik nog nooit gezien heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Hier zijn de zenuwen ook al aan het rondvliegen.Jullie mogen een stuiterbal verwachten.Maar geen radslag, dat mag Marjo doen op eigen risico! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik wil even melden dat ik ook nog niet weet of ik kom. Toen ik mijn vorige berichtjes plaatste neigde ik naar 'ja', maar nu gaat mijn gevoel meer naar 'nee'. Persoonlijke redenen.Plaats op zijn best dus maar een vraagteken bij mijn naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Klopt dit lijstje? LunaleeMarjoSafiCarolienZizaAnjoCPASTassekeHoutjeAlbertinaTapasKohtjeAnna (?)Soothe (?)KateHarGemRene S Tijd niets meer van gehoord...Woman Tijd niets meer van gehoordSpud Vie ?MariekeSneeuwitjeWingchunStienKaiaJammer van het boek trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: kirkymijn naam mag bij het lijstje afvallers , amersfoort is net ff iet,s te ver op de fiets van uit hengelo Je mag ook met de trein komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Lieve mensen,ondanks het aanbod dat ik gehaald kan wordenheb ik besloten niet te komen.Dit om persoonlijke reden,waar ik verder niet over wil uitwijden.Ik wens de meetinggangers een fijne dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 corinne,weet je dat ik nog nooit iemand van het forum in RL gezien heb? Vind het echt harstikke spannend.Heb net mijn reis gegoogled. Het is een eindje maar hopelijk helemaal de moeite waard.En ik ben nu dol enthusaist over dat kruidvat kaartje. Dat scheelt een stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Omdat we je gewoon allemaal zo héél graag in het echt willen ontmoeten Wing, wollig en wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Anjo ik ben ook heel benieuwt naar jeEn Spud uit de isoleer cel en gekalmeerd, als dat maar goed gaat:D:sun:Tot zaterdag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Carolien,Het heelal gaf mij even een tip, RUIM JE BURO op! Routeplanner foetsie.Ik kom er straks even op terug maar volgens mij zitten we inderdaad in dezelfde trein. Ik heb alwel een lift maar als je wilt bus ik wel met je mee. Bespaart Houtje een detour. Goed, en nu gaan zoeken naar dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik bedoel Rotterdam-utrecht. Oke, nu eerst koffie:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Jammer Tina! Kirky woont toch niet bij mij in de buurt Caro....hij heeft het over Hengelo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden