Spring naar bijdragen

***ADB forumMEETING zaterdag 16 mei 2009***


Kaia

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Een nieuw jaar, een nieuwe lente: hoogste tijd om elkaar (weer) eens in het echie te zien!

Tijd: zaterdag 16 mei van 12:00 tot 18:00 uur
Plaats: ergens in het midden van het land... suggesties zijn zeer welkom!

Deze dag staat natuurlijk in het teken van elkaar life te kunnen ontmoeten,
en tevens zal het ADB boek worden gepresenteerd!

Iedereen is van harte welkom, of je nu al langer hier komt of pas net, of je hier nu veel schrijft of weinig, of je helemaal droog staat of op een andere manier ADB bent/probeert te worden! En wij weten uit ervaring: het is leuk elkaar eens in de ogen te kunnen kijken!

Komen jullie??? Hebben jullie nog leuke ideeën? Wij verheugen ons er alvast mega op!

Namens de organisatrices:

Marjo & Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik ben zeker van de party mijn derde.
Voor iedereen die twijfelt het zijn stuk voor stuk echt lieve mensen.
En het is heel bijzonder om de echte gezichten bij de icoontje te zien.
Alle meeting waren zoals het forum, een warme deken maar dan in het echt en niet virtueel.

Ik zal ook eens gaan neuzen waar het gehouden kan worden in Utrecht.
Misschien een goed idee om een geschikte locatie per Pb naar Kaia te mailen want het moet toch een beetje geheim blijven voor al die 'mee lezers' die niet mee schrijven.
Er moet toch wel iemand hier in of bij Utrecht wonen die een leuke locatie kent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safidepafi,

Ik zou het zeker niet geheim houden voor de "meelezers" .
Wie weet trekt het iemand over de streep en geloof me pottenkijkers komen echt niet naar een ADB meeting :D en mocht het wel zo zijn dan kunnen ze zeker hulp gebruiken want hoe ziek ben je dan ;)

groetjes,

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martijn, je komt dus? :)

Anjo, leuk! Alsof dat treinkaartje ervoor gemaakt is ;)

Spudje ik weet voor nu een leuk spelletje: tot de 16de geen pet meer opzetten en jezelf de ban geven voordat een ander het kan doen :D

Maggie tnx en voel je vrij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom, maar dat is logisch. Ik breng echter alleen mezelf mee en hopelijk een positieve kijk.
Tot nu heb ik twee meetings meegemaakt en daar is echt geen tijd voor spelletjes of voorstellingen geweest. Eer je met iedereen een klein beetje kennis hebt gemaakt, is de dag alweer om.
Maar wie weet, laat ik mij verleiden tot een pootje geven aan de kampioen doggydance ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joediehoeeeee, ik kom kom ook!!!!!!!!!

kan eindelijk eens checken of mijn waanideeen over iedereen eens klopt :D

heb alleen een vraag over de locatie, gaan we weer naar een musea of iets dergelijks??
dan moet ik namelijk een groter potje nemen om te sparen, maar hoe dan ook staat in de agenda!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaaa natuurlijk kom ik ook.
Tot nu toe ben ik ook drie keer geweest, en het was drie keer een feestje.

Drie keer alweer? Ik weet alleen met wie ik gereden heb en dat was twéé keer.

Kaia, je mag best wat meer reclame maken en vertellen wat voor geweldige plannen er zijn. Of moet dat geheim blijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yesss Ziza, yesss Tasseke, yesss Houtje, yesss Albertina en yesss Spud gewoon nog een keer :)

Tapas heeeeeeeeel jammer... :( maar we :heart: er niet minder van je om ;)

En er is nieuws op het front: de locatie is bekend!!! En het wordt..... (taratatatataaaaa) Amersfoort!
Adresgegevens volgen nog, maar dat jullie het maar vast weten nu :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe twijfel ik nog steeds of ik kom of niet. Dat is niet zo vreemd, want vóór de beide meetings waar ik tot nu toe ben geweest twijfelde ik ook tot op het laatste moment. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar, en zo langzamerhand begin ik dat ook maar van mezelf te acepteren. Als ik kan, vind ik het niettemin leuk een aantal van jullie die ik al wat langer ken te ontmoeten. En ook de nieuwe mensen, die ik niet zo goed ken omdat ik hier niet vaak meer ben.

De voornaamste reden om me tot nu toe niet aan te melden is, dat ik graag vantevoren een idee wil hebben wat de bedoeling is. Nu weet ik in ieder geval dat het in Amersfoort zal zijn. Dat is qua afstand wel te doen voor mij, alleen zou ik toch graag weten waar, en hoe laat, en vooral wat de eventuele kosten zijn per deelnemer, want dat is voor mij wel een issue. En is het in een openbare gelegenheid, waar we omringd zijn door mensen die niets met ADB van doen hebben? Dat praat namelijk toch wat moeilijker, vind ik.
Het grote voordeel van de bijeenkomst bij Tactus in Deventer was voor mij, dat we met forumdeelnemers onder elkaar waren. En zelfs toen had ik het het eerste uur behoorlijk moeilijk. Nadeel van die locatie was, dat het voor sommige mensen gewoon veel te ver is.

Kortom, Kaia, is het niet mogelijk wat meer duidelijkheid te verschaffen over het hoe en wat? Of mag je dat pas te weten komen als je je definitief aangemeld hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...