Gobblekaatje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hoi, Nadat mijn man in een kliniek heeft gezeten ga ik per 1 Januari, dus morgen stoppen met de alcohol, mijn man dronk te veel ( alleen maar bier ) en ik dronk veel. We zijn bestookt met de zaak ( 3 jaar geleden ) zijn beide verder gezond en het zal ons moeten lukken om van het leven te gaan genieten ZONDER alcohol! Voor allemaal de beste wensen voor een gezond en gelukkig alcoholloos leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hallo Gobblekaatje, Er zijn er meer met stopdatum 1-1-2013. Ga ervoor meis, samen met je man. Ik sta nu 7 maanden helemaal droog en dit wordt de eerste keer dat ik droog het jaar uitga. Het zal niet gemakkelijk zijn, maar de winst is zeker! We hebben hier een virtuele huiskamer op de dagdraad, ditjes en datjes. Daar praten we over van alles, maar als iemand steun nodig heeft of iets wil vragen, schakelen we direct om. Mochten we je per ongeluk niet horen, dan nog eens ROEPEN! Sterkte en veel doorzettingsvermogen gewenst. Succes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gobblekaatje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hoi Lytske Op de valreep in het oude jaar, bedankt voor je snelle reactie en ja, ik ga ervoor! Dank voor je bemoedigende woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Welkom in je nieuwe nuchtere leven Gobblekaatje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Gobblekaatje, Wat geweldig dat jullie samen het nuchtere pad gaan bewandelen. Zonder drank is het leven van een alcoholist beter, veel beter! Mooie datum! Kom hier maar vaak lezen en schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Jij en je man ook gelukkig nieuwjaar. Veel succes met je goede voornemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden