Marjolijn Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Dagpact: Marjolijn Mijn wereldje wordt gelukkig weer wat groter. Erg fijn. Ik kan weer wat meer en dat is erg fijn. Katje gaat ook steeds beter. Ze heeft ontdekt dat ze kan spelen ( ik ontdekte dat ze bij de vorige eigenaars grotendeels eenzaam op zolder heeft gewoond zo'n vier en een half jaar). Ze is de wereld een beetje aan het ontdekken en daar wordt ook ik heel blij van. Wat zijn propjes papier toch superleuk en wat ziet de wereld er eigenlijk ook leuk uit!!!!! ( helaas was de informatie van de vorige eigenaars niet geheel kloppend zullen we maar zeggen). 27 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
Mormel Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Dagpact: Marjolijn Mormel Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Dagpact: Marjolijn Mormel kaatje🌺
Mormel Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Goedemorgen trouwens. Deze nacht voor het eerst terug wat langer kunnen doorslapen (blokje van vijf uur). @Marjolijn: leuk zo'n kat in huis. Sinds onze hond overleden is komt de onze 's nachts terug binnen slapen, maar overdag zit ze buiten dus dan zie je ze amper.
lady jane Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Goeiemooiemorgen frummers en aan de jarigen vandaag ik toast op jullie samen met dochter vanaf een zonnig terrasje aan de plassen met een kopje koffie straks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden